Pagina 1 van 1
Geluid bij openen deuren
Geplaatst: 24 aug 2014, 22:06
door BasB
Als ik mijn auto openmaak hoor je direct een geluid.
Het lijkt wel of er een aanjager begint te draaien.
Mijn vorige auto had dit niet.
Weet iemand wat dit is?
Re: Geluid bij openen deuren
Geplaatst: 25 aug 2014, 06:28
door E36 M-Style
De benzinepomp wat druk opbouwt?
Re: Geluid bij openen deuren
Geplaatst: 25 aug 2014, 19:32
door BasB
Nee, het is een diesel.
Lijkt de voorverwarmer wel. Maar ik weet niet waarom hij dit doet, mijn andere 530d's deden dit niet.
Re: Geluid bij openen deuren
Geplaatst: 04 sep 2014, 19:30
door jazz4u
ik denk dat bij je andere wagens de voorverwarmer ook al werkte hoor
normaal bij openen van de deur met de ab gaat dat ding al aan de slag
bij de mijne was het geluid een teken dat de webasto (die zat bij mij in in de linker wielkuip achter het scherm) op het einde liep
gevolg was een jaar lang zoeken naar waar toch die accu van leeg trok in een nacht
dat ding sprong dan willekeurig aan en dat pakt aardig wat stroom, maar bij testen bij bosch bleef die rotzak gewoon stil...
dus..tip..even na laten kijken om ellende later te voorkomen
Re: Geluid bij openen deuren
Geplaatst: 08 sep 2014, 09:47
door BasB
Hoi,
Bedankt voor je reactie.
De voorverwarmer werkt bij deze auto, bij de vorige auto's ook.
Als ze niet werken duurt het namelijk een eeuwigheid voordat het water op temperatuur is.
Hij springt niet in de nacht aan, dus geen lege accu.
Hij springt altijd even aan nadat je de deuren van het slot haalt, en draait dan ongeveer 1,5 minuut, dan gaat hij weer uit.
Het gekke is dat hij dit ook doet al heb je net 300 km gereden en de watertemperatuur dus al goed is.
Hoort hij dit te doen? Het is niet ernstig, maar ik vind het gewoon irritant dat wanneer je iets uit de auto moet halen dat ding direct begint te draaien.
Wat kan ik hier aan doen?
MVG
Bas