Ruitenwisser intervan werkt niet meet naaar ontkoppelen accu
Geplaatst: 10 sep 2014, 20:19
Hallo,
Week op 6 geleden een trekhaak onder m'n auto geplaatst en daarbij voor de veiligheid 2x mijn accu ontkoppeld.
De 13polige trekhaak werkt perfect maar de interval van de ruitenwisser niet meer?
Is hier een truckje voor om te activeren of moet dit ingeleerd worden?
gr Patrick
Week op 6 geleden een trekhaak onder m'n auto geplaatst en daarbij voor de veiligheid 2x mijn accu ontkoppeld.
De 13polige trekhaak werkt perfect maar de interval van de ruitenwisser niet meer?
Is hier een truckje voor om te activeren of moet dit ingeleerd worden?
gr Patrick