Pagina 1 van 1

Hardyschijf

Geplaatst: 12 sep 2014, 11:40
door Mr. Yellow
Beste genieters,

Iemand ervaring met een versleten/uitgelubberde Hardyschijf en wat het gedrag hiervan word?
In afwachting.
B.v.d.

Mvg,
Vincent

Re: Hardyschijf

Geplaatst: 12 sep 2014, 11:47
door oldie
Hoi Vincent.
Meestal bij snel optrekken gebonk in de aan drijflijn cardanas.Kijk ook meteen het tussenlager kan ook de boosdoender zijn.
grt.Hennie

Re: Hardyschijf

Geplaatst: 12 sep 2014, 12:05
door Mr. Yellow
Beste Hennie,

Hartelijk dank voor de vlotte reactie.
Ik heb de laatste weken inderdaad wat last van een lichte bonk alsof de aandrijving laat ingrijpt.
Dit komt ook voor, bij het na in D te hebben gereden, over te schakelen naar R.
Het geluid kan dus de bevestigingsbouten zijn die tegen elkaar aan bonken?
In afwachting.
B.v.d.

Mvg,
Vincent