Pagina 1 van 1

Contactschakelaar

Geplaatst: 12 sep 2014, 13:04
door Mr. Yellow
Beste Weekend benaderaars,

Mijn stuurbediening laat het zo nu en dan afweten.
Kan dit aan het contact liggen? Als ik een paar keer de sleutel heen en weer schakel is de bediening wel weer toegankelijk :gek:
Alvast bedankt.
Goed weekend.

Mvg,
Vincent

Re: Contactschakelaar

Geplaatst: 26 jan 2015, 17:36
door Mr. Yellow
Beste iedereen,

Contact schakelaar vervangen en alles doet het weer goed.
Geen gebreken meer met de functie van de Radio en Cruisecontrol.

Succes.

Mvg,
Vincent