Contactschakelaar
Geplaatst: 12 sep 2014, 13:04
Beste Weekend benaderaars,
Mijn stuurbediening laat het zo nu en dan afweten.
Kan dit aan het contact liggen? Als ik een paar keer de sleutel heen en weer schakel is de bediening wel weer toegankelijk
Alvast bedankt.
Goed weekend.
Mvg,
Vincent
Mijn stuurbediening laat het zo nu en dan afweten.
Kan dit aan het contact liggen? Als ik een paar keer de sleutel heen en weer schakel is de bediening wel weer toegankelijk
Alvast bedankt.
Goed weekend.
Mvg,
Vincent