Embleem koffer
Geplaatst: 17 sep 2014, 21:42
Dag,
Ik heb van mijn vrouw 2 nieuwe emblemen gekregen.
Super blij mee oem kwaliteit van Carbon.
Nu stond op de site waar de emblemen vandaan komen dat voor en achter het zelfde is.
Dat is dus niet het geval achter is 78 mm en voor 82.
Nu heb ik die van voor er in zitten maar die van achter nog niet.
Zou deze wel in het gat passen is namelijk moeilijk te zien.
Heeft iemand er ervaring mee?
Kan ook wel passen maar het is nog al kriem om he t embleem zonder beschadiging er uit te halen.
Bij de motorkap brak ook nog een pinnetje af dus begin er pas aan als ik weet of het past.
Anders probeer ik het embleem terug te sturen.
Mvg
Ik heb van mijn vrouw 2 nieuwe emblemen gekregen.
Super blij mee oem kwaliteit van Carbon.
Nu stond op de site waar de emblemen vandaan komen dat voor en achter het zelfde is.
Dat is dus niet het geval achter is 78 mm en voor 82.
Nu heb ik die van voor er in zitten maar die van achter nog niet.
Zou deze wel in het gat passen is namelijk moeilijk te zien.
Heeft iemand er ervaring mee?
Kan ook wel passen maar het is nog al kriem om he t embleem zonder beschadiging er uit te halen.
Bij de motorkap brak ook nog een pinnetje af dus begin er pas aan als ik weet of het past.
Anders probeer ik het embleem terug te sturen.
Mvg