Pagina 1 van 1

Mistlampen vraag ...

Geplaatst: 17 okt 2014, 15:38
door Chili
Geachte l.

De mistlampen voor , zijn die bulbjes los uit te wisselen (H8) of is dit altijd met de fitting eraan vast ?
(zou ze graag in een wat wittere variant hebben ivm het inbouwen van Xenon in de koplampen)

alvast bedankt
Chili

Re: Mistlampen vraag ...

Geplaatst: 17 okt 2014, 15:49
door GreyCooperS
de bulbs hebben altijd die fitting eraan, maar kosten niet veel...dus gewoon een setje met een hoger K waarde halen en erin klikken

Re: Mistlampen vraag ...

Geplaatst: 17 okt 2014, 16:11
door Chili
oke , en waar kan ik die halen ?

weet je dat ook toevallig ?

Re: Mistlampen vraag ...

Geplaatst: 17 okt 2014, 17:03
door GreyCooperS
ff googlen op mistlampen H8 en mij 00,1 cent per gevonden hit betalen :rolf:

Maar zijn heel veel aanbieders...marktplaats, ebay, automaterialen zaken...

Re: Mistlampen vraag ...

Geplaatst: 17 okt 2014, 17:28
door Chili
aaah , ik had al gezocht maar vond alleen maar LED's maar heb nu toch wat gevonden op astuning .

bedankt.