Rubber/olie achtige stank
Geplaatst: 17 okt 2014, 23:10
Vorig jaar november een nieuwe kleppendekselpakking erop laten zetten door de garage. Helaas hadden ze een imitatie gebruikt zodat er alsnog sprake was van olie 'lekkage' richting het uitlaatspruitsuk en is er medio mei dit jaar een nieuwe originele op gekomen. Nu begreep ik naderhand dat voor de boutjes de 'oude' pakkingen gebruikt zijn. Nu heb ik weer last van stank, met name als ik een stuk gereden heb.
Het ruikt naar verbrand plastic (net of er iets ligt te smeulen), maar het kan ook olie zijn die op de afdekplaat terecht komt boven de uitlaat. Als ik na het rijden stil ga staan, komt er soms rook via het rechterventilatiekaal in de auto. Gooi ik de kap daarna gelijk open.....niets te zien.
Iemand een idee? Kan dit toch weer een olie 'lekkage' zijn?
Graag jullie reacties.
Het ruikt naar verbrand plastic (net of er iets ligt te smeulen), maar het kan ook olie zijn die op de afdekplaat terecht komt boven de uitlaat. Als ik na het rijden stil ga staan, komt er soms rook via het rechterventilatiekaal in de auto. Gooi ik de kap daarna gelijk open.....niets te zien.
Iemand een idee? Kan dit toch weer een olie 'lekkage' zijn?
Graag jullie reacties.