Pagina 1 van 1

Teller cluster

Geplaatst: 05 nov 2014, 14:54
door KevinE39
Goedemiddag allen.

Wat mij opviel op sommige foto's is dat de e39 2 soorten tellerclusters heeft gehad.
1 met een kort midden display en een autotje links ervan.
En 1 met een lang midden display en dan zonder dat autotje.

Mijne is van 2002 en heeft dat lange display.
Ook heb ik dat 16/9 scherm enz.
Maar betekent dat dan, dat ik op mijn cluster dus niet kan zien of er een lampje stuk is?

Mvg. Kevin

Re: Teller cluster

Geplaatst: 05 nov 2014, 17:13
door BartS
Jou E39 geeft dit aan in het lange display :) je krijgt iets als dit

Afbeelding