Teller cluster
Geplaatst: 05 nov 2014, 14:54
Goedemiddag allen.
Wat mij opviel op sommige foto's is dat de e39 2 soorten tellerclusters heeft gehad.
1 met een kort midden display en een autotje links ervan.
En 1 met een lang midden display en dan zonder dat autotje.
Mijne is van 2002 en heeft dat lange display.
Ook heb ik dat 16/9 scherm enz.
Maar betekent dat dan, dat ik op mijn cluster dus niet kan zien of er een lampje stuk is?
Mvg. Kevin
Wat mij opviel op sommige foto's is dat de e39 2 soorten tellerclusters heeft gehad.
1 met een kort midden display en een autotje links ervan.
En 1 met een lang midden display en dan zonder dat autotje.
Mijne is van 2002 en heeft dat lange display.
Ook heb ik dat 16/9 scherm enz.
Maar betekent dat dan, dat ik op mijn cluster dus niet kan zien of er een lampje stuk is?
Mvg. Kevin