Pagina 1 van 1

Traag werkende achterruit verwarming

Geplaatst: 21 nov 2014, 14:16
door BartS
Goededag,

Ik zit momenteel met het volgende probleem, mijn achterruit verwarming werkt erg traag en blijft niet aan tot de hele ruit niet meer beslagen is of ontdooid is. zeker nu het wat kouder wordt begint het irritant te worden. iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Groet,

Bart

Re: Traag werkende achterruit verwarming

Geplaatst: 25 nov 2014, 13:22
door Chili
En wat is jou definitie van traag ?

Re: Traag werkende achterruit verwarming

Geplaatst: 25 nov 2014, 14:25
door BartS
Als hij automatisch uitgaat wat geloof ik na een minuut of 7 is, dan is mijn ruit nog half beslagen of nog niet eens half ontdooid..

Re: Traag werkende achterruit verwarming

Geplaatst: 30 nov 2014, 19:52
door BartS
Iemand?