Traag werkende achterruit verwarming
Geplaatst: 21 nov 2014, 14:16
Goededag,
Ik zit momenteel met het volgende probleem, mijn achterruit verwarming werkt erg traag en blijft niet aan tot de hele ruit niet meer beslagen is of ontdooid is. zeker nu het wat kouder wordt begint het irritant te worden. iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Groet,
Bart
Ik zit momenteel met het volgende probleem, mijn achterruit verwarming werkt erg traag en blijft niet aan tot de hele ruit niet meer beslagen is of ontdooid is. zeker nu het wat kouder wordt begint het irritant te worden. iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Groet,
Bart