[E39] touring zonder luchtvering?
Geplaatst: 27 nov 2014, 19:08
Hoi allen
Tijdens de trekhaak montage kwam ik erachter dat er gewoon schokbrekers en veren achter zitten.
Ook zit er per kant een rond potje vlak achter de veer en het lijkt wat op een luchtbalg.
Onder het reservewiel zit bij mij niet zo'n ronde dop waar de luchtpomp onder hoort maar gewoon een reservewielbak zonder iets van poespas erin.
Als ik links de houder van me sleepoog e.d. verwijder dan zit daaronder wel een soort van pomp.
Hier zitten 2 stalen leidingen op gemonteerd waarvan 1 met een stukje blauwe tape en de ander een stukje rode tape.
Ik lees overal dat de e39 touring altijd luchtvering heeft dus ik snap er geen bal mee van.
Mijn touring is van 2002 en origineel in duitsland geleverd (2004 geimporteerd)
Verders zitten er behoorlijk wat opties op en aan.
Wie kan mij verder helpen?
Mvg. Kevin
Tijdens de trekhaak montage kwam ik erachter dat er gewoon schokbrekers en veren achter zitten.
Ook zit er per kant een rond potje vlak achter de veer en het lijkt wat op een luchtbalg.
Onder het reservewiel zit bij mij niet zo'n ronde dop waar de luchtpomp onder hoort maar gewoon een reservewielbak zonder iets van poespas erin.
Als ik links de houder van me sleepoog e.d. verwijder dan zit daaronder wel een soort van pomp.
Hier zitten 2 stalen leidingen op gemonteerd waarvan 1 met een stukje blauwe tape en de ander een stukje rode tape.
Ik lees overal dat de e39 touring altijd luchtvering heeft dus ik snap er geen bal mee van.
Mijn touring is van 2002 en origineel in duitsland geleverd (2004 geimporteerd)
Verders zitten er behoorlijk wat opties op en aan.
Wie kan mij verder helpen?
Mvg. Kevin