Pagina 1 van 1

aanpassen bijverwarming naar standkachel

Geplaatst: 30 nov 2014, 19:37
door Pedro.rr
Hallo ik heb een vraag met betrekking op het standkachel verhaal, heb zelf een e39 525D van 2000.
Hoe kan ik de standkachel/bij verwarming die er origineel in zit op tijd laten schakelen?
Heb geen navi er in zitten maar wel de high bc radio/boordcomputer uitvoering.
Kan wel 2 tijd functie`s in schakelen, maar dan gaat alleen de aanjager lopen en geen warme lucht.
Ook de standkachel kan ik los van de tijd aanzetten, door simpel heizung ein in te schakelen.
En dan krijg ik wel warme lucht, maar dat zou ik graag via de tijd schakel optie doen.
Waar kan ik ergens in Twente dit laten aanpassen in de boord computer?