interieur ombouwen

Alle tips, trucs en ervaringen met betrekking tot de BMW 5 Serie zijn hier te vinden
rens914

interieur ombouwen

Bericht door rens914 » 01 dec 2014, 07:32

Afgelopen week druk geweest met het inbouwen van een grijs leren interieur in mn touring. Dit was een vol electrisch Msport interieur. Zelf had ik een half electrisch stoffen set erin zitten. Je snapt het wel. Dit gaf veel storingen.
Uiteindelijk even bij de BMW sloop langs gegaan om te constateren dat alle stoel onderstellen gelijk zijn. Dit betekent dat je een sport of comfort interieur kunt omzetten naar een standaard half automaat stoffen versie.
enfin, in 2 X 2 uur de leren hoezen verwijderd en geschoven over mn standaard interieur en het mechanisme van de stoel verlenging overgezet.
ergo.
Nu heb ik een leren M sport interieur op een standaard onderstel zonder electronica storingen.
Aangezien je de hoofdsteunen en beensteunen vrijwel altijd in dezelfde stand hebt staan ( en deze dus niet electrisch verstelbaar hoeven te zijn) is dit een quick fix voor weinig.
interieur kwam uit éen schade bak waarvan het onderstel vd linker stoel geknakt was.
Ik heb €250 betaald voor het geheel.
I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.

Vaporized

Re: interieur ombouwen

Bericht door Vaporized » 01 dec 2014, 18:38

Foto's or it didn't happen :)
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver

Bart70
Contacteer:

Re: interieur ombouwen

Bericht door Bart70 » 01 dec 2014, 19:10

Dit is een slechte DIY, probeer wat meer info toe te voegen zodat anderen dit eventueel ook zelf kunnen doen aan de hand van deze info, fotootjes zijn zeer gewenst !

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) DIY: Do It Yourself”