[E39] HELP! Cv e.d. Werkt opeens niet meer.
Geplaatst: 10 dec 2014, 19:33
Goedenavond allen.
Ik heb een probleem.
Ik ben gisteren bezig geweest met het aansluiten van de trekhaak module.
Tijdens het zoeken naar pin 35 van de lichtmodule (pin 35 zit geen draadje in bij de lichtmodule?)
Heb ik eerst de zwarte stekker uit de module getrokken die direct onder het dashbord kastje zit.
Hier zit blijkbaar ook de aansturing van de binnen verlichting op aangesloten.
Stekker terug gestoken en niks aan de hand (dacht ik)
Toen ik klaar was met de trekhaak module op de aanstuur draad na, heb ik de verlichting van een aanhanger getest en dit werkte na behoren.
Toen ik weg wilde rijden merkte ik dat de binnenverlichting niet meer reageert op het gedrag van de motor (starten verlichting uit, motorstop verlichting aan) maar hij blijft gewoon branden en gaat uiteindelijk langzaam uit.
Helaas werkt de cv ook niet. De bestuurders deur is alleen open en dicht te doen door de sleutel in de deur 90 graden te draaien (ipv 35 graden ofzo)
Echter de rest reageert niet en de elektrische openemer van de achterklep werkt ook niet en ik moet de klep dus met een noodgang dicht gooien om hem in het slot te krijgen plus dat hij niet op slot gaat.
Uiteraard de trekhaak module weer los gekoppeld maar dat mocht niet baten.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Groet kevin
Ik heb een probleem.
Ik ben gisteren bezig geweest met het aansluiten van de trekhaak module.
Tijdens het zoeken naar pin 35 van de lichtmodule (pin 35 zit geen draadje in bij de lichtmodule?)
Heb ik eerst de zwarte stekker uit de module getrokken die direct onder het dashbord kastje zit.
Hier zit blijkbaar ook de aansturing van de binnen verlichting op aangesloten.
Stekker terug gestoken en niks aan de hand (dacht ik)
Toen ik klaar was met de trekhaak module op de aanstuur draad na, heb ik de verlichting van een aanhanger getest en dit werkte na behoren.
Toen ik weg wilde rijden merkte ik dat de binnenverlichting niet meer reageert op het gedrag van de motor (starten verlichting uit, motorstop verlichting aan) maar hij blijft gewoon branden en gaat uiteindelijk langzaam uit.
Helaas werkt de cv ook niet. De bestuurders deur is alleen open en dicht te doen door de sleutel in de deur 90 graden te draaien (ipv 35 graden ofzo)
Echter de rest reageert niet en de elektrische openemer van de achterklep werkt ook niet en ik moet de klep dus met een noodgang dicht gooien om hem in het slot te krijgen plus dat hij niet op slot gaat.
Uiteraard de trekhaak module weer los gekoppeld maar dat mocht niet baten.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Groet kevin