Pagina 1 van 1

E39 programmeren

Geplaatst: 04 jan 2015, 22:25
door KevinE39
Beste mensen.

Ik heb gezocht op forum maar ik kan het niet vinden.
Miss dat iemand wel nog een link heeft?

Ik zou graag wat aanpassingen willen hebben wat betreft me verlichting.

Is er iemand in de buurt van flevoland die dit voor mij zou kunnen programmeren?

Mvg. Kevin

Edit. Uiteraard is dit tegen betaling. ;)

Re: E39 programmeren

Geplaatst: 04 jan 2015, 22:55
door Bart70
Heb je toch niet goed gezocht ;)

Zoekfunctie gebruiken en je zou deze moeten vinden :

viewtopic.php?f=699&t=35299&hilit=programmeurs

Re: E39 programmeren

Geplaatst: 04 jan 2015, 23:15
door GreyCooperS
niet echt om de hoek, maar als je eens in Rijswijk bent, hang ik m wel even aan de stekker. Heb BMW scanner dus kan niet heel diep gaan, maar de standaard "vink" opties kunnen prima... kost niets, leuke babbel is genoeg :)

Re: E39 programmeren

Geplaatst: 04 jan 2015, 23:39
door KevinE39
Bedankt voor de reactie's!

Ik zal toch proberen beter te zoeken, mijn excuus hiervoor.

Rijswijk kwam ik vroeger regelmatig toen ik nog een actief nissan fan was.

Ik zag dat er ook iemand in almere en amsterdam zit. Ik werk zelf in almere dus denk dat in hem ga berichten.

Bedankt in ieder geval voor het aanbod.

Mvg. Kevin