Pagina 1 van 1
Beste Wensen 2015 voor iedereen
Geplaatst: 05 jan 2015, 21:23
door Mr. Yellow
Beste Iedereen,
Wens iedereen een goed 2015, veel rijplezier en gezondheid
Kijk uit voor de woute, smeris of een agentje die de burnouts niet waarderen
Bedankt voor de vele gedeelde antwoorden en ervaringen!!!
Mvg,
Vincent
Re: Beste Wensen 2015 voor iedereen
Geplaatst: 06 jan 2015, 16:15
door AdE39
Hallo beste Vincent,
Voor u uiteraard ook nog de beste wensen voor 2015, met een goede gezondheid, en vele veilige kilometers.
Ja, de politie, maar als men zich gewoon aan de regels houd, dan is er feitelijk weinig aan de hand.
Soms willen we wel eens ons zelf uitleven, en daar is tegenwoordig weinig ruimte voor, te druk op de wegen, helaas!
ER zijn best wel gelegenheden om u zelf eens lekker uit te leven, met de BMW, enkel is men dan aangewezen op circuits, of andere gelegenheden.
Met vriendelijke groet,
Ad
Re: Beste Wensen 2015 voor iedereen
Geplaatst: 08 jan 2015, 11:15
door kotje
allemaal nog beste wensen en heel veel succes met de bimmers.
gr
kotje