vering
Geplaatst: 10 jan 2015, 01:37
Hallo,
Heb een vraag over de vering(onderstel) van mijn e39.
Ik rij in een 525i life style edition bouwjaar 2003 dus met een vanaf de fabriek af verlaagd onderstel.
Aangezien ik er aanstaande vakantie een caravan mee moet vervoeren richting zuid-frankrijk denk ik dat een set hulpveren geen overbodige luxe is.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Zie jullie reacties graag tegemoet.
m.vr.gr
Ton
Heb een vraag over de vering(onderstel) van mijn e39.
Ik rij in een 525i life style edition bouwjaar 2003 dus met een vanaf de fabriek af verlaagd onderstel.
Aangezien ik er aanstaande vakantie een caravan mee moet vervoeren richting zuid-frankrijk denk ik dat een set hulpveren geen overbodige luxe is.
Heeft iemand hier ervaring mee??
Zie jullie reacties graag tegemoet.
m.vr.gr
Ton