Pagina 1 van 1

scherm inbouwen [e39]

Geplaatst: 13 jan 2015, 10:55
door d&mvanroij
Scherm in bouwen in mijn e39
Ik kan op marktplaats een 16.9 scherm kopen voor mijn e39.
Dit scherm is origineel van BMW.
Nu heb ik een radio cassette in mijn e39 zitten met een wisselaar in de koffer.
Ik zou graag dat scherm in mijn auto hebben hoef er geen navi bij te hebben, is dit passent te maken?
Zonder dat ik mijn halve auto moet slopen en kabels moet gaan trekken?
Ik vind de aftermarkt systemen erg duur 750 euro en dan moet je ze nog zelf inbouwen
En dan is de vraag of alles perfect werk met de auto
Kan iemand mij hier mee helpen?

Groeten Dave

Re: scherm inbouwen [e39]

Geplaatst: 13 jan 2015, 11:07
door Patrickk
Hoi,

Aan het scherm alleen heb je niet veel. Bij deze systemen zit de radio module achter in de wagen en de video module ook. Je zal een kabelboom moeten neer leggen en ook de modules erbij moeten kopen.

Succes met keuze.

Re: scherm inbouwen [e39]

Geplaatst: 13 jan 2015, 11:27
door d&mvanroij
http://www.inbouwnavigatie.com/bmw-navi ... ouchscreen

Zou dit iets zijn ?
En zijn er mensen die dit kunnen inbouwen ?

Re: scherm inbouwen [e39]

Geplaatst: 13 jan 2015, 12:18
door Patrickk
Met dat soort systemen heb ik geen ervaring.
Er zijn er die perfect werken en er zijn er die half werken of geen/slecht radio ontvangst hebben.

Zijn al topics van dergelijke systemen geschreven.