scherm inbouwen [e39]
Geplaatst: 13 jan 2015, 10:55
Scherm in bouwen in mijn e39
Ik kan op marktplaats een 16.9 scherm kopen voor mijn e39.
Dit scherm is origineel van BMW.
Nu heb ik een radio cassette in mijn e39 zitten met een wisselaar in de koffer.
Ik zou graag dat scherm in mijn auto hebben hoef er geen navi bij te hebben, is dit passent te maken?
Zonder dat ik mijn halve auto moet slopen en kabels moet gaan trekken?
Ik vind de aftermarkt systemen erg duur 750 euro en dan moet je ze nog zelf inbouwen
En dan is de vraag of alles perfect werk met de auto
Kan iemand mij hier mee helpen?
Groeten Dave
Ik kan op marktplaats een 16.9 scherm kopen voor mijn e39.
Dit scherm is origineel van BMW.
Nu heb ik een radio cassette in mijn e39 zitten met een wisselaar in de koffer.
Ik zou graag dat scherm in mijn auto hebben hoef er geen navi bij te hebben, is dit passent te maken?
Zonder dat ik mijn halve auto moet slopen en kabels moet gaan trekken?
Ik vind de aftermarkt systemen erg duur 750 euro en dan moet je ze nog zelf inbouwen
En dan is de vraag of alles perfect werk met de auto
Kan iemand mij hier mee helpen?
Groeten Dave