Pagina 1 van 1

Tankslot

Geplaatst: 13 jan 2015, 15:19
door Mr. Yellow
Beste iedereen :zwaai: ,

Mijn tankslot werkt niet meer mee met de centrale. Kom je hier makkelijk bij om na te zien, achter de zekeringen?
De groene trekkabel, bij of voor nood, zit ook geen beweging meer in. Hopelijk heeft iemand ervaring hiermee, hoe of wat?

Mvg,
Vincent