Deurslot
Geplaatst: 13 jan 2015, 15:36
Beste Coureurs,
Het slot van mijn deur is niet meer te bedienen. Als ik de sleutel omdraai gebeurt er niets. Dus bij een defecte sleutel, heb ik pech denk ik.
Iemand het zelfde meegemaakt?
Mvg,
Vincent
Het slot van mijn deur is niet meer te bedienen. Als ik de sleutel omdraai gebeurt er niets. Dus bij een defecte sleutel, heb ik pech denk ik.
Iemand het zelfde meegemaakt?
Mvg,
Vincent