CCC of een CIC
CCC of een CIC
Hallo allemaal.. Ik heb een E91 van Mei 2008 met een perfect werkende CCC professional navigatie maar denk erover om een upgrade te doen naar een CIC... Heb al op het internet gekeken en de prijs ligt rond de 1700€ maar dan heb je een tweedehandse CIC . De CIC is uitgekomen in september 2008 en ik heb geen zin om dat bedrag te betalen voor een systeem die mogelijke even oud is als de mijne...
Plus wat zijn de voor en nadelen van zo een upgrade en kan ik mijn systeem verkopen om toch een beetje geld te recupereren ??
Dank u ..
Plus wat zijn de voor en nadelen van zo een upgrade en kan ik mijn systeem verkopen om toch een beetje geld te recupereren ??
Dank u ..
Re: CCC of een CIC
CCC zit er al in vanaf 2003/2004, systeem is dus een STUK ouder dan het CIC van eind 2008
.
Oa heeft het CIC een harde schijf en werkt alles een stuk sneller, heb ik begrepen

Oa heeft het CIC een harde schijf en werkt alles een stuk sneller, heb ik begrepen

ook even een vraag waar ik niet uit kom
onze e91 touring van 2012 heeft een business navigatie
deze werkt zonder dvd, maar heeft dus een harde schijf
we kunnen dus gewoon cd's draaien (gebruik overigens alleen maar de iPod en geen cd's meer
is dat nu een CIC?
ik weet het dus echt niet
onze e91 touring van 2012 heeft een business navigatie
deze werkt zonder dvd, maar heeft dus een harde schijf
we kunnen dus gewoon cd's draaien (gebruik overigens alleen maar de iPod en geen cd's meer

is dat nu een CIC?
ik weet het dus echt niet

-
Ja dat is cic!
Business nav. heeft geen harddisk enkel de prof.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
oke, dan een soort geheugen, want ik heb er geen navigatie cd in zitten.Source schreef:Business nav. heeft geen harddisk enkel de prof.
Mijn dochter in haar 118i heeft altijd een cd er in, kan er na route bepaling wel uit, en dan kan ze muziek draaien.
Dat zal het ccc systeem zijn.
Als je cic business nav. hebt dan heb je een goed excuus om te upgraden naar cic prof.
Als je cic business nav. hebt dan heb je een goed excuus om te upgraden naar cic prof.

Thx voor sneller bericht.Source schreef:Dat zal het ccc systeem zijn.
Dus als ik het goed heb, dan heeft mijn dochter in de 118i CCC
en mijn 318i heeft CIC.
Is update van CIC naar prof kostbaar?
groet
Matthijs
Is kostbaar maar ik vind het elke cent waard.
Dat ccc systeem. Wat een slechte gebruikersvriendelijkheid en het is gewoon traag.
Dat ccc systeem. Wat een slechte gebruikersvriendelijkheid en het is gewoon traag.
- largeproject
- Contacteer:
Of naar NBT.