Zwarte Nieren
Zwarte Nieren
Hallo mede BMW rijders,
Ik zou graag een setje zwarte nieren in m'n wagen steken (glanzend). Maar ik moet een kleur opgeven voor ze te spuiten.
Nu wens ik te weten welk zwart het beste overeenkomt met m'n shadowline raamlijsten.
De opties zijn:
-Jet Black
-Saphire Black
-Carbon Black
Iemand een idee?
Ik zou graag een setje zwarte nieren in m'n wagen steken (glanzend). Maar ik moet een kleur opgeven voor ze te spuiten.
Nu wens ik te weten welk zwart het beste overeenkomt met m'n shadowline raamlijsten.
De opties zijn:
-Jet Black
-Saphire Black
-Carbon Black
Iemand een idee?
-
Griffendahl
Re: Zwarte Nieren
Jet black (volgens mij de enige nonmetallic van de drie) is volgens mij wat het dichtst in de buurt komt. Rest is metallic, dus niet zoals Shadowline
Ik de voeten van mijn spiegels gewoon hoogglans zwart laten spuiten en dat was exact de kleur van mijn shadowline raamlijsten.
Ik de voeten van mijn spiegels gewoon hoogglans zwart laten spuiten en dat was exact de kleur van mijn shadowline raamlijsten.
Carbon black is het zeker niet. Dat is namelijk de kleur van mijn auto en daar zit wat blauwigs doorheen bij bepaalde lichtval.
Zal dus inderdaad wel jet black zijn zoals griffendahl al vermeldde
Zal dus inderdaad wel jet black zijn zoals griffendahl al vermeldde
Bedankt manne, Jet black it is!
-
Griffendahl
Zou het wel ff verifieren, want ik ben geen guru van de kleur zwart...
Je moet hoe dan ook geen metallic hebben 
Wat je zegt, hoogglans non metallic moet voldoende zijn (Pianolak)
Aha CTD gaat ook over naar black grillz
hopelijk krijg ik de mijne volgende week..
hopelijk krijg ik de mijne volgende week..

Hoewel ik nog niet zeker ben hoor... Gaat dat wel goed staan? Kan mss iemand een fotoshopje doen?
is gewoon een kwestie van de knoop doorhakken.. heb zelf ook genoeg getwijfeld, maar ging toch voor de brute versie :~ (h)

-
Griffendahl
Je kan ze altijd nog terugplaatsen als het niet is wat je gehoopt had...
Heb ik ook
het blijft toch wel een hele vette mod.
Ik heb zelf alleen in de kleur van de auto gespoten, omdat deze cosmoszwart is misstaat dit een beetje met het pianozwart in mijn ogen.
Bij het repareren van mijn voorschade binnenkort ga ik ook de shadowline/ chroomline combinatie (erfenis van de vorige eigenaar) helemaal in kleur van de auto laten spuiten. Ik twijfel nog over de interieurlijsten of ik die ook meeneem hierin. Ze zijn nu zilverkleurig,dus.... dat is ook wel mooi
het blijft toch wel een hele vette mod.
Ik heb zelf alleen in de kleur van de auto gespoten, omdat deze cosmoszwart is misstaat dit een beetje met het pianozwart in mijn ogen.
Bij het repareren van mijn voorschade binnenkort ga ik ook de shadowline/ chroomline combinatie (erfenis van de vorige eigenaar) helemaal in kleur van de auto laten spuiten. Ik twijfel nog over de interieurlijsten of ik die ook meeneem hierin. Ze zijn nu zilverkleurig,dus.... dat is ook wel mooi
@ FABIAN79
toevallig krijg ik morgen mijn auto terug van de spuiter , en heb ook mijn int. lijsten in de kleur van mijn auto laten spuiten ( cosmoszwart ) .
ik zal een foto plaatsen hoe het geworden is
toevallig krijg ik morgen mijn auto terug van de spuiter , en heb ook mijn int. lijsten in de kleur van mijn auto laten spuiten ( cosmoszwart ) .
ik zal een foto plaatsen hoe het geworden is
320i sedan
Ja dat zou ik cker graag zien.
Ik zit met bordeaux rode lederen bekleding :~
Welke kleur heb jij???
Ik zit met bordeaux rode lederen bekleding :~
Welke kleur heb jij???
Ik heb even een Portugees maatje van me een photoshopje laten doen... Ik kan echt niet kiezen:
Houden zoals hij is:

Zwarte nieren:

Blauw rondom, zwart binnenin:

Take your pic!
Houden zoals hij is:

Zwarte nieren:

Blauw rondom, zwart binnenin:

Take your pic!
Laatst gewijzigd door CTD op 06 feb 2009, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een sucker voor black grills, vooral op black beemers, dus ben eigenlijk te subjectief om daarop te antwoorden haha, maar als je dan echt voor een goede zwarte gaat, zou ik voor die laatste gaan (met het randje meegespoten in de kleur blauw van je auto), hoe dan ook ik wilde je even een tip geven over die zwarte grille, die hoef je niet te laten spuiten, maar kan je gewoon matzwart (beetje zoals je raamstijlen) kopen.. bijvoorbeeld bij winparts.nl(nl) of jlewis (usa), scheelt heel wat geld in vergelijking met spuiten en mocht je het niet mooi vinden (wat eigenlijk geen optie is) zet je gewoon de originele weer terug. Al is het natuurlijk wel zo, dat als je de grille met dat blauwe randje wil (laatste foto), je natuurlijk dit randje wel moet laten spuiten.
Ik ben overigens zowieso niet zo gek van die 6cilinder look chromen grille met chromen nieren, vind ik iets teveel bling en niet ruig genoeg.
ps. lees nu pas dat je glanzende wilt, en geen matte. Gaat dat verhaal van fabrieksaffe zwarte grilles denk ik over voor je.. (ook al is mat imho het mooiste)
Ik ben overigens zowieso niet zo gek van die 6cilinder look chromen grille met chromen nieren, vind ik iets teveel bling en niet ruig genoeg.
ps. lees nu pas dat je glanzende wilt, en geen matte. Gaat dat verhaal van fabrieksaffe zwarte grilles denk ik over voor je.. (ook al is mat imho het mooiste)
Laatst gewijzigd door DonB op 06 feb 2009, 02:08, 2 keer totaal gewijzigd.
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!