Yanick, BMW 5-Serie E12
Geplaatst: 16 mei 2016, 17:05
Hallo allemaal,
Sinds Augustus ben ik trotse eigenaar van mijn BMW 520 uit 1973

Je kan al wat roest plekjes zien, daar ben ik ook mee begonnen maar die zijn momenteel niet mijn grootse prioriteit.
Toen ik de auto ophaalde wist ik dat er problemen mee waren, zowas de versnellings bak niks meer waard ( ondertussen vervangen ) en loopt de auto niet mooi stationair.
Later begon die zich ook nog in te houden met gas geven de besloot ik de carburateurs er af te halen en schoon te maken.
Maar nu ontbrak er blijkbaar bij een carburateur de stationair sproeier, daar door liep die ook veelste rijk.
Verder is er ook nog een rubber kapot ( die niet heel erg belangrijk was ) en de pakking ringen zijn ook kapot.
Nu ben ik dus opzoek naar een revisieset voor twee stromberg 150/175 cdet carburateurs of gewoon twee hele andere stromberg 150/175 cdet carburateurs.
Zodra de auto weer normaal loopt en kan rijden zal ik een LPG installatie laten inbouwen en de roest plekken aannpakken
Sinds Augustus ben ik trotse eigenaar van mijn BMW 520 uit 1973

Je kan al wat roest plekjes zien, daar ben ik ook mee begonnen maar die zijn momenteel niet mijn grootse prioriteit.
Toen ik de auto ophaalde wist ik dat er problemen mee waren, zowas de versnellings bak niks meer waard ( ondertussen vervangen ) en loopt de auto niet mooi stationair.
Later begon die zich ook nog in te houden met gas geven de besloot ik de carburateurs er af te halen en schoon te maken.
Maar nu ontbrak er blijkbaar bij een carburateur de stationair sproeier, daar door liep die ook veelste rijk.
Verder is er ook nog een rubber kapot ( die niet heel erg belangrijk was ) en de pakking ringen zijn ook kapot.
Nu ben ik dus opzoek naar een revisieset voor twee stromberg 150/175 cdet carburateurs of gewoon twee hele andere stromberg 150/175 cdet carburateurs.
Zodra de auto weer normaal loopt en kan rijden zal ik een LPG installatie laten inbouwen en de roest plekken aannpakken