Bas E91

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
bas2017

Bas E91

Bericht door bas2017 » 04 jul 2017, 12:50

Goedemiddag,

Ik ben Bas, binnenkort de trotse eigenaar van een BMW Touring E91 LCI 320i. Vorig jaar heeft een vriend van mij een BMW E34 gekocht en kwam even langs om deze te showen, ik mocht een proefritje maken en besloot meteen dat ik ook een BMW wilde. Na een gesprek met mn vader was ik helemaal overtuigd, hij had vroeger een BMW E28 525i en zei: "Weet je nog onze oude 520i met 4 versnellingen!"

In eerste instantie keek ik naar een E39 sedan, echter met een kind op komst (inmiddels gezond en wel geboren) besloot ik dat een Touring wilde. Via de E39 Touring, de E61 besloot ik uiteindelijk dat het een E91 318/320i LCI moest worden.

Na veel reviews e.d. te hebben gelezen heb ik een proefrit gemaakt met een dealer onderhouden E91 320i, nu was ik helemaal verkocht, wat rijdt dat fantastisch! Weliswaar geen 6 cilinder en het kleinste motorblok, maar ik vind het helemaal prima, het gaat mij vooral om het comfort en dat deze een beetje sportief is, sportief genoeg wat mij betreft! De auto is aantoonbaar dealer onderhouden, voor de zekerheid heb ik een aankoopkeuring laten doen, daar zijn wat kleinigheden uitgekomen die nu netjes worden opgelost.

Groet Bas

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Bas E91

Bericht door mieske90 » 26 jul 2017, 20:03

Welkom Bas,

Nog gefeliciteerd met je aankoop, na een aantal weken je wagen te hebben gereden wat is nu je mening over je wagen?
Foto's van je wagen zijn natuurlijk ook welkom ;)
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”