Henk-E90 318i 2007
Geplaatst: 14 nov 2019, 22:08
Beste allen,
Ik ben Henk en rij een zwarte bmw 318i e90 uit 2007.
Ikzelf werk in de hulpverlening. Techniek is voor mij ontspanning en ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.
Bimmer portal is voor mij de uitstekende plek om vragen te stellen over zaken die ik niet kan oplossen.
Mvg
Ik ben Henk en rij een zwarte bmw 318i e90 uit 2007.
Ikzelf werk in de hulpverlening. Techniek is voor mij ontspanning en ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.
Bimmer portal is voor mij de uitstekende plek om vragen te stellen over zaken die ik niet kan oplossen.
Mvg