Pagina 1 van 1

Henk-E90 318i 2007

Geplaatst: 14 nov 2019, 22:08
door Henkkie
Beste allen,
Ik ben Henk en rij een zwarte bmw 318i e90 uit 2007.
Ikzelf werk in de hulpverlening. Techniek is voor mij ontspanning en ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen.
Bimmer portal is voor mij de uitstekende plek om vragen te stellen over zaken die ik niet kan oplossen.
Mvg

Re: Henk-E90 318i 2007

Geplaatst: 15 nov 2019, 09:19
door Bart70
Welkom hier Henk !

Heb je ook fotootjes van je wagen ? Die doen het altijd goed hier ;)

Veel plezier hier op het forum, genoeg info te vinden mocht je met een probleem zitten :duim:

Re: Henk-E90 318i 2007

Geplaatst: 15 nov 2019, 18:48
door Tomba
Welkom Henk en heel veel rijplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst :duim:

Re: Henk-E90 318i 2007

Geplaatst: 23 nov 2019, 10:30
door Leen
Welkom hier op het forum Henk! Heel veel plezier van de E90 en foto's zijn altijd welkom.