Peet bmw e90
Geplaatst: 17 mar 2020, 18:18
Goedenavond,
Ik ben peet uit Spijkenisse, al jaren trotste bezitter van een bmw e90 320 uit 2005.
Ik geniet nog dagelijks van mijn auto alleen hij begint na 225000 km toch her en der wel ouderdom kwaaltjes te vertonen. Ik hoop hier zo op zijn tijd wat nuttige info te vinden om nog jaren plezier van deze auto te hebben.
Ik ben peet uit Spijkenisse, al jaren trotste bezitter van een bmw e90 320 uit 2005.
Ik geniet nog dagelijks van mijn auto alleen hij begint na 225000 km toch her en der wel ouderdom kwaaltjes te vertonen. Ik hoop hier zo op zijn tijd wat nuttige info te vinden om nog jaren plezier van deze auto te hebben.