Pagina 1 van 1

Peet bmw e90

Geplaatst: 17 mar 2020, 18:18
door Petpret
Goedenavond,

Ik ben peet uit Spijkenisse, al jaren trotste bezitter van een bmw e90 320 uit 2005.

Ik geniet nog dagelijks van mijn auto alleen hij begint na 225000 km toch her en der wel ouderdom kwaaltjes te vertonen. Ik hoop hier zo op zijn tijd wat nuttige info te vinden om nog jaren plezier van deze auto te hebben.

Re: Peet bmw e90

Geplaatst: 17 mar 2020, 19:16
door Edward
Welkom op het forum Peet!

Ouderdomskwaaltjes zijn er op opgelost te worden... en dat moet vast wel lukken :duim:

Re: Peet bmw e90

Geplaatst: 18 mar 2020, 07:40
door Bart70
Welkom hier Peet !

Foto's zijn we ook altijd dol op hier :whistle:

Info is er genoeg te vinden hier, en anders zien we je vraag wel voorbij komen in een van de subforums ;)