Pagina 1 van 1

Hans - E90 320i 2009

Geplaatst: 16 sep 2020, 07:09
door Turbohans
Ik rij sinds maart in een BMW 320i benzine bouwjaar januari 2009 met iets meer dan 2 ton op de teller,
Na vele andere merken auto`s te hebben gehad:
(Fiat 132, Toyota Cressida, Mazda 626, Mitsubishi, diverse VW golf Jetta, verschillende Peugeots 205 206, Daihatsu Charade, Audi 80 A4, en wat ik even vergeten ben.)
Heb ik nu sinds maart een BMW 320 I Benzine 170 pk aangeschaft.
Ik moet zeggen dat dit absoluut geen miskoop is, hij rijdt heerlijk en ik hoop er een paar jaar van te mogen genieten. Waarom ik juist deze heb gekocht is omdat hij nog niet zoveel eigenaars heeft gehad en de hele onderhoudsgeschiedenis erbij zit.
Hoe ik op Bimmerportal terecht ben gekomen is: Kan altijd makkelijk zijn voor vragen en/of antwoorden.

Afbeelding

Re: Hans - E90 320i 2009

Geplaatst: 16 sep 2020, 16:05
door Edward
Kijk, van harte welkom op het forum Hans!

Mooie wagen en leuk autoverleden :duim:

Re: Hans - E90 320i 2009

Geplaatst: 16 sep 2020, 22:14
door Leen
Welkom Hans!