Hoeveel GSM's koppelbaar?
Geplaatst: 10 feb 2010, 23:04
Kan je meer dan een GSM koppelen op de bluetooth?
Ook ik loop met twee GSM's rond (zakelijk & prive). Als ik werk heb ik beide GSM's bij me. Dan wil ik dat de zakelijke GSM gekoppeld is. Maar in mijn vrije tijd heb ik alleen de prive GSM bij me.
Hoe krijg ik dit voorelkaar?
Ps. Vanmiddag probeerde ik mijn prive GSM te koppelen. Dat lukte niet maar wat veel vervelender is dat de koppeling met mijn werk GSM verdwenen was en ik kreeg het niet meer voor elkaar om die weer gekoppeld te krijgen... :?
Morgen weer eens proberen. Don't fix it if it aint broke of zoiets?... (|
Ook ik loop met twee GSM's rond (zakelijk & prive). Als ik werk heb ik beide GSM's bij me. Dan wil ik dat de zakelijke GSM gekoppeld is. Maar in mijn vrije tijd heb ik alleen de prive GSM bij me.
Hoe krijg ik dit voorelkaar?
Ps. Vanmiddag probeerde ik mijn prive GSM te koppelen. Dat lukte niet maar wat veel vervelender is dat de koppeling met mijn werk GSM verdwenen was en ik kreeg het niet meer voor elkaar om die weer gekoppeld te krijgen... :?
Morgen weer eens proberen. Don't fix it if it aint broke of zoiets?... (|