show hier je kentekenplaathouder
Re: show hier je kentekenplaathouder
@DNL:
de mijne is ook binnen, morgen gaat tie der op (of vandaag eigenlijk )
ps. had em eergeister al, maar was even vergeten te berichten.
bedankt nogmaals
de mijne is ook binnen, morgen gaat tie der op (of vandaag eigenlijk )
ps. had em eergeister al, maar was even vergeten te berichten.
bedankt nogmaals
Hij zit erop hoor maar ik vind dat ie aan de onderkant niet echt goed vastklemt of ligt dat aan mij? :?
Bovenkant is geen probleem maar aan de onderkant zit niet echt een randje waar je hem in kunt schuiven dus ik ben bang dat ik bij een paar grote hobbels of slecht wegdek straks m'n kenteken kwijt ben
Hoe heeft de rest dat gedaan DNL bijvoorbeeld?? Misschien moet ik op de achterkant aan de onderkant wel dubbelzijdige tape doen of zo?
Deze foto is genomen met m'n mobiel en het motregende dus let niet op de quality
Bovenkant is geen probleem maar aan de onderkant zit niet echt een randje waar je hem in kunt schuiven dus ik ben bang dat ik bij een paar grote hobbels of slecht wegdek straks m'n kenteken kwijt ben
Hoe heeft de rest dat gedaan DNL bijvoorbeeld?? Misschien moet ik op de achterkant aan de onderkant wel dubbelzijdige tape doen of zo?
Deze foto is genomen met m'n mobiel en het motregende dus let niet op de quality
Je bent de 3 klemmen vergeten erin te doen.
Deze moet je even uit de houder drukken en, nadat de plaat erin zit, schuif je ze in de 3 openingen onderin de houder.
Er zitten vier klemmen in de houder, dus je hebt er 1 als reserve.
Deze moet je even uit de houder drukken en, nadat de plaat erin zit, schuif je ze in de 3 openingen onderin de houder.
Er zitten vier klemmen in de houder, dus je hebt er 1 als reserve.
Zie bericht van PIR3lly ..
Aaaaaaah dus dat is het!
Bedankt mannen dit scheelt een hoop, ben alleen bang dat ik nog maar twee klemmen over heb aangezien ik er twee uit had gedrukt omdat ik dacht dat daarmee het kenteken beter vast kwam te zitten (|
Zijn twee klemmen genoeg aan de buitenkant of moet ik Daniel even vriendelijk aankijken om nog een andere te sturen?
Bedankt mannen dit scheelt een hoop, ben alleen bang dat ik nog maar twee klemmen over heb aangezien ik er twee uit had gedrukt omdat ik dacht dat daarmee het kenteken beter vast kwam te zitten (|
Zijn twee klemmen genoeg aan de buitenkant of moet ik Daniel even vriendelijk aankijken om nog een andere te sturen?
ik heb er wel 1 voor je over. In principe verlies je ze toch niet.
Enne natuurlijk na veel commotie!!!
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Fabian79 op 19 mar 2009, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb hem nu met twee klemmetjes vastzitten in de rechter- en linkerhoek, volgens mij is het niet nodig om nog een klemmetje in het midden te zetten maar als je er eentje overhebt houd ik me aanbevolen
Ik dacht ook eerst, huh :? hoe zit het met de onder rand, want het zit inderdaad niet vast en daarna die klemmetjes gezien en320driver schreef:Aaaaaaah dus dat is het!
- Blessed to be riding a BMW -
Dan had jij het sneller door stadsgenoot
Maar ik heb nog eens gekeken en met 2 klemmetjes onder in de hoeken zit ie prima vast hoor of heb jij er nog eentje over aangezien je ook in Tilburg woont...
Maar ik heb nog eens gekeken en met 2 klemmetjes onder in de hoeken zit ie prima vast hoor of heb jij er nog eentje over aangezien je ook in Tilburg woont...
Ik heb nog eentje over ja, je mag het hebben Check PM.
- Blessed to be riding a BMW -
- DJLeonardo
En deze d'r ook maar gelijk even opgeschroeft..
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
Zijn er nog kentekenplaathouders te koop?
Ik wil er ook wel 1.
Ik wil er ook wel 1.
330d touring
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo
Sunny GTI-R
Primera 2.0 turbo