Nieuw lid!
Nieuw lid!
Hallo!
Ik Ben fuxx en sinds een kleine week de trotse bezitter van een e46, er zijn wat dingen die ik optisch wil veranderen aan mijn auto en praat graag over dit soort zaken, dus vandaar mijn aanmelding!
Groetjes
Ik Ben fuxx en sinds een kleine week de trotse bezitter van een e46, er zijn wat dingen die ik optisch wil veranderen aan mijn auto en praat graag over dit soort zaken, dus vandaar mijn aanmelding!
Groetjes
Re: Nieuw lid!
Welkom fuxx!
Op dit forum wordt toevallig héél veel gepraat over E46's! Je zal je hier wel vermaken!
Op dit forum wordt toevallig héél veel gepraat over E46's! Je zal je hier wel vermaken!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Fuxx!
Wat voor exemplaar hebben we het over?
Wat voor exemplaar hebben we het over?
Welkom Fuxx,
Veel (lees)plezier hier.
Wij zijn hier gek van BMW's en vooral foto's van BMW's dus doe er even wat aan !! :bmwking:
Veel (lees)plezier hier.
Wij zijn hier gek van BMW's en vooral foto's van BMW's dus doe er even wat aan !! :bmwking:
Wie niet om autorijden geeft moet geen BMW kopen !!
Welkom Fuxx, strakke plannen heb je met de Bimmer, suc6 met modden.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hij is donker blauw metallic, sedan 318I ex.
In eerste instantie was het een project maar ik denk dat ik m toch maar zelf hou, rijd er nu een week prive in en het bevalt me prima!!
Once you go bmw you never go back!
In eerste instantie was het een project maar ik denk dat ik m toch maar zelf hou, rijd er nu een week prive in en het bevalt me prima!!
Once you go bmw you never go back!
Fotos zijn onderweg trouwens, het is nu nog echt een stock-car maar das wel leuk, valt de verandering beter op
Hoe eentje?
als je in de "spoilertag" op [laat zien] drukt klapt het window open en kun je in dit geval een foto zien
Moderatoropmerking Opt1mus
Welkom Fuxx
Foto......s
Foto......s
Heee Fuxxx Jij ook welkom hier....
Je hebt dus ook n 318i executive .... bevalt goed? (ik heb alleen nog maar n proefrit gemaakt!
Ga mn schatje zaterdag ophalen...)
Kan echt nie wachten
Tsja die velgen zijn echt mooi ja alleen jammer dat de vorige eigenaar nie zo
goed was in stoepranden ontwijken
maarjah laat de velgen gelijk opknappen...
Ben benieuwd naar je foto's van jouw 318i!
Groet Nico
Je hebt dus ook n 318i executive .... bevalt goed? (ik heb alleen nog maar n proefrit gemaakt!
Ga mn schatje zaterdag ophalen...)
Kan echt nie wachten
Tsja die velgen zijn echt mooi ja alleen jammer dat de vorige eigenaar nie zo
goed was in stoepranden ontwijken
maarjah laat de velgen gelijk opknappen...
Ben benieuwd naar je foto's van jouw 318i!
Groet Nico
Zou ik ook meteen laten doen nicos, meerdere malen laten doen en ze zien er naderhand echt weer bijna als nieuw uit!
Die 318i bevalt echt prima, was eerst bedoelt als project maar ik ga mn passat 1.8t verkopen en die bimmer houden!
Die 318i bevalt echt prima, was eerst bedoelt als project maar ik ga mn passat 1.8t verkopen en die bimmer houden!