Ik heb een vraag voor de DIY's onder ons,
Heeft iemand al eens zelf, bij een E46Touring, zwarte dak/raamlijsten verwisseld voor chrome lijsten ??
Er is niet veel te vinden op het forum hierover alleen dat het moeilijk schijnt te zijn de lijsten er goed vanaf te krijgen.
Ik heb ook gehoord dat de ruiten achter de beide achterportieren eruit gehaald moeten worden om de lijsten te kunnen verwijderen/plaatsen ??
Is dit allemaal te doen voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft of is het geen aanrader ??
Graag jullie advies.
b.vb.d.
Ruud
Chrome raamlijsten Touring
Chrome raamlijsten Touring
Wie niet om autorijden geeft moet geen BMW kopen !!
Re: Chrome raamlijsten Touring
Ik was het zelf ook van plan op mijn sedan, schrik er wel van want ik heb geen zin ramen los te halen...
Heb het bij een eerder project gedaan, was een passat uit 2000, dat was piece of cookie!
Heb het bij een eerder project gedaan, was een passat uit 2000, dat was piece of cookie!
Bij een sedan hoeven de ramen ook niet los gehaald te worden. Ook een beetje lastig, want die hebben geen ramen achter de achterportieren
Bij een sedan is het echt een makkie, zoek eens op het forum dan kom je ongetwijfeld tips tegen.
Voor een toering is het deels een makkie, alleen de achterramen (in het kofferbak gedeelte) zullen er uit moeten. De strips zitten hier namelijk omheen vast. Aan de ramen vast eigenlijk.
Voor een toering is het deels een makkie, alleen de achterramen (in het kofferbak gedeelte) zullen er uit moeten. De strips zitten hier namelijk omheen vast. Aan de ramen vast eigenlijk.
Heb jij dit al eens zelf gedaan Fabian ?? Is het geen betere optie om die ramen eruit te laten halen en weer terug te laten plaatsen door zo'n autoglas bedrijf ?? Weet niet hoelang zoiets duurt en wat het dan gaat kosten ??
Iemand enig idee ??
Uiteraard bedankt voor je reactie Fabian.
Iemand enig idee ??
Uiteraard bedankt voor je reactie Fabian.

Laatst gewijzigd door Anonymous op 19 mar 2009, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
hahaha zo kan ik weer heel moeilijk mijn kofferdeksel losschroeven van mijn touring 8PGriffendahl schreef:Bij een sedan hoeven de ramen ook niet los gehaald te worden. Ook een beetje lastig, want die hebben geen ramen achter de achterportieren