mf stuur
mf stuur
Een vriend van me rijdt in een '00 touring nog niet met fl. Hij wil een mf-stuur uit een fl erin hebben. BMW zegt dat het niet kan, maar volgens mij rijden er toch echt mensen mee rond.
Ik kon maar 1 topic vinden hierover en daar wordt geroepen dat het kan, maar verder wordt er niets verteld.
Is er iemand die dit kan bevestigen en/of een mooie link heeft voor een DIY?
Zo ja, waar moet je op letten etc... alle hulp is welkom.
Ik kon maar 1 topic vinden hierover en daar wordt geroepen dat het kan, maar verder wordt er niets verteld.
Is er iemand die dit kan bevestigen en/of een mooie link heeft voor een DIY?
Zo ja, waar moet je op letten etc... alle hulp is welkom.
- DJLeonardo
Re: mf stuur
Probeer het zelf zou ik zeggen.
Het verschil zit 'm erin of je een 1 of 2 fase airbag hebt. Als je de airbag eruitklikt (eerst accu loskoppelen!)
Dan zie je bij een 2 fase airbag een zwarte en een gele of groene stekker zitten. Ik heb geen idee hoe de 1 fase airbag stekkers eruit zien (iemand?)
Hier een DIY vor het verwijderen van de airbag:
http://www.davidwaller.net/BMW330Cic/Mo ... emoval.htm
Het verschil zit 'm erin of je een 1 of 2 fase airbag hebt. Als je de airbag eruitklikt (eerst accu loskoppelen!)
Dan zie je bij een 2 fase airbag een zwarte en een gele of groene stekker zitten. Ik heb geen idee hoe de 1 fase airbag stekkers eruit zien (iemand?)
Hier een DIY vor het verwijderen van de airbag:
http://www.davidwaller.net/BMW330Cic/Mo ... emoval.htm
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
MFL PFL stuur voor MFL FL stuur
Hallo Allemaal
ik heb een Touring uit 2000 met een multifunctioneel stuur erin. Dit stuur vind ik zelf niet zo mooi meer en ik wil dit stuur vervangen (upgraden) voor 1 uit een facelift model 2001 Kan dit zomaar?. Allebei zijn ze mulitifunctioneel.
Alvast bedankt!
ik heb een Touring uit 2000 met een multifunctioneel stuur erin. Dit stuur vind ik zelf niet zo mooi meer en ik wil dit stuur vervangen (upgraden) voor 1 uit een facelift model 2001 Kan dit zomaar?. Allebei zijn ze mulitifunctioneel.
Alvast bedankt!
Halverwege 2000 is het nét veranderd, dus post anders eens een foto van je huidige stuur.....
www. M3 register .nl
Hai B46 ik heb het volgende stuur. Deze wil ik dus vervangen door een mfl sportstuur. Volgen smij moet dat kunnen , ik heb een Touring van 10-2000.
Dat is mooi! dank je! Wat kan je eigenlijk voor zo'n stuur van mij vragen. Zitten wel een paar blaasjes op (volgens mij door de warmte??). Zat er al toen ik hem kocht.Voor de rest prima stuurtje.
Groet Beamy
Groet Beamy
Wie weet hoe je dit stuur los moet halen trouwens??
jammer van de blaasjes. ik heb zo'n zelfde stuur zonder knoppen en ben voorzichtig aan het uitzoeken hoe en of ik zo'n soort stuur kan aansluiten en hoe ik aan zo'n stuur kom.
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
- Ton 320D Touring
Kijk even in de DIY sectie, daar staat een topic met een link hoe eea los te maken is.Beamy schreef:Wie weet hoe je dit stuur los moet halen trouwens??
heb ook een vraagje over het MF stuur,
Mijn coupe is van "99 met het Sportstuur dat toen werd geleverd op autos ( met driehoek airbag)
Ik neem dus aan dat dit een 1 fase airbag is ,,
Bestaat er een retrofit zodat ik zo'n ronde airbag erin kan zetten in combinatie met een M stuur ?
Mijn coupe is van "99 met het Sportstuur dat toen werd geleverd op autos ( met driehoek airbag)
Ik neem dus aan dat dit een 1 fase airbag is ,,
Bestaat er een retrofit zodat ik zo'n ronde airbag erin kan zetten in combinatie met een M stuur ?
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
Jammer van de beschadiging idd, ik gok op zo'n 100-150 euro compleet. Is helaas zeer weinig vraag naar...
Demontage is heel makkelijk; 1. Accu los 2. Airbag los 2x T30 vanaf achteren 3. Stekkertjes los 4. M16 bout los
Demontage is heel makkelijk; 1. Accu los 2. Airbag los 2x T30 vanaf achteren 3. Stekkertjes los 4. M16 bout los
www. M3 register .nl