Oplossing gezocht bmw audio

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
dinse

Oplossing gezocht bmw audio

Bericht door dinse » 26 mar 2009, 17:19

hoi,

Ik heb sinds enige tijd een bmw e46 coupe alleen zit hier de standaard radio cassete in nu wilde ik dit graag uitbreiden met ipod interface.
Dus ik bel even met de bmw chassisnummer gegeven en komen hun ermee niet mogelijk op mijn auto vraag ik voor anders cd wisselaar als alternatief toch al beter als cassete :amen: maar komen ze even met een prijs van alles bij elkaar 800 pleuries aanzetten!!!
Dus dat zal hem niet gaan worden.
Zijn er nog mensen die andere alternatieven weten zou toch graag wat meer muziek variatie in mijn auto hebben maar wel voor een betaalbare prijs.

Mvg

Michel

Cullyn

Re: Oplossing gezocht bmw audio

Bericht door Cullyn » 26 mar 2009, 18:44

Als alles goed gaat, komt mijn BMW Business CD radio binnenkort in de verkoop. Let wel op: deze ondersteund geen MP3, en heeft geen Aux-ingang! Een iPod oplossing zoals de Dension Gateway of Intravee kan er natuurlijk wel op (die eerste, de Dension) heb ik misschien ook nog wel liggen voor je tzt.

Als je wil, hou ik je op de hoogte. Met een weekje hoop ik 'm in de verkoop te kunnen doen!

MindWarp

Re: Oplossing gezocht bmw audio

Bericht door MindWarp » 28 mar 2009, 13:32

Waarschijnlijk kom je in dit TOPIC meer te weten over een mp3 oplossing die misschien naar je keuze is.

Het is al een wat ouder draadje maar het staat er wel vol mee ... 8)
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”