Projekt: AnCo - update Compact 320td - 2008
Re: Projekt: AnCo - update Compact 320td - 2008
Wat een nette verbetering zeg! Wees er zuinig mee, vooral de banden 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
@Dank Daniel, cool he, kben er erg blij mee. (EN MIJN VROUW OOK
van haar hoefde het eigenlijk niet
)
@
Mooi velgen he! Ik heb erg in dubio gestaan... of M... velgen, of een wat rustiger velg. Je ziet wat het geworden is.
Ik heb gekozen voor deze velgen omdat ze goed bij het type/model wagen passen EN omdat ik ze gewoon mooi vind.
Als ik nu naar buiten loop en haar zie staan denk ik... O wat is ze mooi
Het is echt een heel andere wagen geworden. Ben erg blij dat ik ze gekocht heb. De mooiste update tot nu toe.

@
Hoi Paul, leuk weekend gehad? De foto`s te zien en de verhalen te lezen was het erg geslaagd. Fijn voor jullie dat het mooi weer was.Opt1mus schreef:Wat een nette verbetering zeg! Wees er zuinig mee, vooral de banden

Mooi velgen he! Ik heb erg in dubio gestaan... of M... velgen, of een wat rustiger velg. Je ziet wat het geworden is.
Ik heb gekozen voor deze velgen omdat ze goed bij het type/model wagen passen EN omdat ik ze gewoon mooi vind.

Als ik nu naar buiten loop en haar zie staan denk ik... O wat is ze mooi

- speedsprinter
- Silver Shadow
Zeer nette update 

Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Hey AnCo,
Heb je misschien een fototje van je Gateway 300 ingebouwd en wel??? Heb zelf ook een gateway 300 aangeschaft en deze vanochtend binnen gekregen. Natuurlijk gelijk gekeken in mijn auto waar ik hem in kon bouwen, maar kon zo snel niet echt een geschikte locatie vinden. De lokatie tussen het brillenvak en de rechter zijkant van de console was mij nog onbekend, dus ben wel benieuwd naar het resultaat!
Kreeg je de Quad Lock connectors makkelijk weggewerkt achter de radio? Als ik zo al die connectoren zien lijkt het mij een hele krappe bedoeling worden achter de radio, of kun je de Quad Lock connectors terug het dashboard in duwen?
Heb je misschien een fototje van je Gateway 300 ingebouwd en wel??? Heb zelf ook een gateway 300 aangeschaft en deze vanochtend binnen gekregen. Natuurlijk gelijk gekeken in mijn auto waar ik hem in kon bouwen, maar kon zo snel niet echt een geschikte locatie vinden. De lokatie tussen het brillenvak en de rechter zijkant van de console was mij nog onbekend, dus ben wel benieuwd naar het resultaat!
Kreeg je de Quad Lock connectors makkelijk weggewerkt achter de radio? Als ik zo al die connectoren zien lijkt het mij een hele krappe bedoeling worden achter de radio, of kun je de Quad Lock connectors terug het dashboard in duwen?
Nee ik heb geen foto, maar ergens tussen het brillenvak en de rechterzijde van de middenconsole is ruimte.muldereric schreef:Hey AnCo,
succes.
Kan je de strip van de achterbumper makkelijk er af halen?
mvg
mvg
geen probleem, eff een schroevendraaier in een doekje wikkelen en je wip hem er zo mee af.
Laatst gewijzigd door Farl op 16 apr 2009, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd