ramen weigeren

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
omethome

ramen weigeren

Bericht door omethome » 13 apr 2008, 11:13

Mijn raam aan de bestuurderszijde gaat wel met gemak naar beneden maar niet meer naar boven (|

ik heb nu het deurpaneel los maar kan niet echt iets zien. kan iemand mij helpen.

Stefan

Re: ramen weigeren

Bericht door Stefan » 13 apr 2008, 11:19

Ik heb het zelfde gehad, na het vervangen van het raammechanisme was het opgelost.

Groet, Stefan.

omethome

Bericht door omethome » 13 apr 2008, 15:04

ik heb inmiddels elders op dit forum een en ander gelezen en ga nu lekker aan de slag! :W

gino_unit

Bericht door gino_unit » 29 mar 2009, 14:06

Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij reageert het knopje wel als ik omhoog druk, maar de raam gaat dan verder omlaag. Dus de raam gaat altijd omlaag aan de bestuurderskant als ik omhoog of omlaag druk met mijn knop. Heeft iemand hier een oplossing voor?

groeten

omethome

Bericht door omethome » 30 mar 2009, 06:46

hmm das weer heel iets anders....
bij mij was het een raammechanisme maar bij jou lijkt het wel op een contactje ofzo....

succes!

Hansie 330cd

Bericht door Hansie 330cd » 30 mar 2009, 21:55

Ik heb dat ook gehad, raam gaat wel open maar niet meer dicht. Bij mij was de oorzaak een deffecte raambedienings schakelaar.

Je kunt dit eenvoudig controleren alvorens je deur open te schroeven, door de sluit knop van je centrale bediening wat langer in te houden. D.m.v. de comfort sluiting zullen de ramen alsnog omhoog gaan. Als ze dan nog niet omhoog gaan is het tijd om je deur open te schroeven.

Je kunt ook nog simpel even de raamschakelaar uitwisselen met een schakelaar die wel werkt (van je andere portier). :!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”