Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
doezel
Contacteer:

Re: Werkt: Parrot met stuurbediening in pre-facelift

Bericht door doezel » 31 mar 2009, 09:35

Ome Cied: Ben je nog iets opgeschoten?

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 31 mar 2009, 18:01

nee doezel, ik had ze gemailt met de vraag of ze al een andw hadden maar nog geen reactie helaas :( het kan zijn dat ze s'maandags gesloten zijn dus ik wacht nog even af. advies van ze was trouwens de grote stekker van de connects2 interface 6 sec er uit halen en weer inpluggen maar ook dit levert geen resultaat. denk zelf gewoon dat de interface niet 100% is maar ik wacht dus nog even op hun reactie. keep u posted :)

Harm78

Bericht door Harm78 » 31 mar 2009, 18:23

Ik vond een briefje in de brievenbus dat er een pakketje is langsgeweest... die kan ik dus morgen ophalen. Als ik mezelf een beetje ken zit de boel er dan 's avonds in :)

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 31 mar 2009, 18:31

oke harm, ben benieuwd of het bij jou wel gaat werken (de stuurbediening) ik blijf het volgen :)

Harm78

Bericht door Harm78 » 31 mar 2009, 19:17

ik ben ook erg nieuwsgierig! Maar ach, als het niet werkt heb ik nog steeds een fijne carkit. Daarbij is het alleen al voor de mindere kabelbende de moeite om dat Engelse setje ertussen te stoppen, en niet de Parrot bekabeling + verloopkabels...

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 31 mar 2009, 21:28

het scheelt inderdaad best wat aansluitwerk. het is nu gewoon plug en play (in mijn geval plug maar nog niet helemaal play :P )

doezel
Contacteer:

Bericht door doezel » 01 apr 2009, 09:50

Ik heb gisteren van het restmateriaal (oude parrot ck3000 en overgebleven kabelboom en mute-box) maar een bluetooth set in mijn verbouwingsragbak-met-trekhaak gebouwd. Die was eigenlijk rijp voor de sloop maar na een nieuwe koppakking, bougies, verdelerkap, bougiekabels, remblokken, oliefilter, olie, radiator, koelvloeitstof, benzineslangen, wat vacuümslangetjes en zo kan ie er nog even tegen.... Alleen geen stuurbediening in deze... |p

zoiets:
Spoiler: Laat zien
ook wit... :r :r :r
Afbeelding

Harm78

Bericht door Harm78 » 01 apr 2009, 16:39

Nou, het zit erin! En met werkende stuurbediening. Viel me allemaal nog mee, het erin prutsen. Dingen zitten vrij logisch in elkaar, alleen bij de ventilatieroosters heb ik wat lompe kracht uit moeten oefenen voordat 't loskwam. En wat handig dat er achter het dashboardkastje van die vakjes zitten om rotzooi in te stoppen!
Afbeelding
Het knoppendingetje heb ik in de asbak gebouwd. Moet alleen nog een fatsoenlijk plakketje kopen om 'm vast te plakken, het bijgeleverde plakstripje werkte niet zo...

Verder heb ik nu erg gevoelige vingertoppen van het pielen met scherpe randjes plastic, vooral die ventilatieroosters sneden diep in m'n vingers...

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 01 apr 2009, 21:48

goed dat het werkt harm, geeft mij meer het idee dat de interface niet 100% is. anders had het bij mij ook moeten werken. ik heb overigens nog geen bericht uit de UK ;(

Harm78

Bericht door Harm78 » 02 apr 2009, 10:49

Bij de eerste keer dat ik de boel aanzette als test, werkte de stuurbediening ook niet. Bleek dat ik de stekker van het knoppenbalkje van de Parrot een kwartslag gedraaid had. Bellen en koppelen werkte toen allemaal wel.

Ome Cied

Bericht door Ome Cied » 02 apr 2009, 22:34

nou ik heb nieuws, ik krijg een nieuwe interface toe gestuurd. ik hou jullie op de hoogte als ik de nieuwe binnen heb en of het WERKT!! ik hoop het in ieder geval :)

doezel
Contacteer:

Bericht door doezel » 03 apr 2009, 07:33

Harm78: Super!!!

Ome Cied: Ben benieuwd! Kan eigenlijk alleen maar dat connects2 ding zijn...

Harm78

Bericht door Harm78 » 03 apr 2009, 22:00

De tips die hier stonden waren trouwens wel erg handig, vooral die van de ijskrabber. Maar ook om dat airbagstripje eruit te peuteren. Verder was 't gewoon schroefjes losdraaien, net als bij ieder dashboard.

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 03 apr 2009, 22:17

Top dat het gelukt is, veel plezier er mee.

enne het beste plakstripje wat ik ken is zo'n dingetje van pattex, waar je die handoekhaakjes mee vast plakt. Dat plat echt als een malle.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

Harm78

Bericht door Harm78 » 14 apr 2009, 17:15

Ik heb 't nu met zo'n pattex stripje vastgeplakt, maar ik denk dat het asbakje ooit flink in de cockpitspray is gezet. En dan plakt er nooit meer iets op :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”