BMW dealer laat DEKRA niet toe!
BMW dealer laat DEKRA niet toe!
Hallo,
Ik zag een mooie BMW 330 ci cabrio bij de BMW dealer in Heerenveen.
De auto werd zonder garantie aangeboden, ik vond dat niet zo vreemd omdat de prijs gunstig was en de auto al 8 jaar oud was.
Vandaag maar even gebeld voor ik erheen zou rijden, en gevraagd of het mogelijk was om de auto te laten keuren (op mijn kosten) door de DEKRA of de ANWB. De verkoper zei dat dit niet kon, hij had geen zin in vreemde mensen over de vloer en de auto ging het terrein niet af.
Nu heb ik al een aantal auto's in mijn leven gekocht, nog NOOIT was bij welke garage of handelaar dan ook een keuring een probleem.
Deze BMW dealer is heel verkeerd bezig!
Ik zag een mooie BMW 330 ci cabrio bij de BMW dealer in Heerenveen.
De auto werd zonder garantie aangeboden, ik vond dat niet zo vreemd omdat de prijs gunstig was en de auto al 8 jaar oud was.
Vandaag maar even gebeld voor ik erheen zou rijden, en gevraagd of het mogelijk was om de auto te laten keuren (op mijn kosten) door de DEKRA of de ANWB. De verkoper zei dat dit niet kon, hij had geen zin in vreemde mensen over de vloer en de auto ging het terrein niet af.
Nu heb ik al een aantal auto's in mijn leven gekocht, nog NOOIT was bij welke garage of handelaar dan ook een keuring een probleem.
Deze BMW dealer is heel verkeerd bezig!
Re: BMW dealer laat DEKRA niet toe!
Is bekend, ik denk dat BMW Heereveen iets beter aan PR moet doen.. of gewoon andere mensen in dienst nemen.
En ik woon 250km verderop...
En ik woon 250km verderop...
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Raar verhaal, ik zou die auto laten staan in ieder geval... 

- michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
Is het niet zo dat auto's boven een bepaald bedrag standaard 6 maanden bovag garantie krijgen?
Tenzij je de auto koopt met een " internet prijs "
Ik zou zeggen, betaal iets meer en je hebt dan veel meer zekerheid
Zonder garantie zou ik nooit een auto aanschaffen.
Tenzij je de auto koopt met een " internet prijs "
Ik zou zeggen, betaal iets meer en je hebt dan veel meer zekerheid

Zonder garantie zou ik nooit een auto aanschaffen.
BMW dealer in Heerenveen? Dan valt het me een beetje tegen van de Beier...
...lopen toch hele geschikte mannetjes rond, die zeker niet moeilijk doen.
Ik zou overigens zelf toch graag wat zekerheid willen hebben, dus een Bovag garantie van 6 mnd lijkt me wel het minste.
...lopen toch hele geschikte mannetjes rond, die zeker niet moeilijk doen.
Ik zou overigens zelf toch graag wat zekerheid willen hebben, dus een Bovag garantie van 6 mnd lijkt me wel het minste.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
de Beier Heernenveen :? dar heb je et al. zie ook topic over sevice BMW dealer. is gewoon smet op de reputatie van BMW. echt :r bedrijf
- DJLeonardo
Aardige verkopers zegt niks over het bedrijf. Ik ken ook dealers met aardige mensen, zou d'r toch nooit heengaan omdat ik weet dat ze me een oor aannaaien. En verkopers? die zijn altijd aardig als het hun uitkomt. Ja ik ben er zelf een 

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
ja op en top de beier dealer als ik het zo lees, ik sta er niet van te kijken en heb zo ook mijn belevingen en ervaringen aldaar.
Vreemde zaak dat ze geen Dekra keuring willen, en niet echt klantvriendelijk.
Geeft gelijk wantrouwen zoiets, maar aan de andere kant verkoopt een dealer echt geen auto die in technisch zeer slechte staat is, inruil wordt uitgebreidt gecontroleerd en is het bagger gaat het gelijk door naar de handel.
ABC auto's te Leeuwarden koopt de minderen van de Beiert op in het algemeen.
Ik zou een zeer uitgebreide proefrit maken richting Groningen BMW Martini en daar de keuring laten doen, hoeven zij niks van te weten
Geeft gelijk wantrouwen zoiets, maar aan de andere kant verkoopt een dealer echt geen auto die in technisch zeer slechte staat is, inruil wordt uitgebreidt gecontroleerd en is het bagger gaat het gelijk door naar de handel.
ABC auto's te Leeuwarden koopt de minderen van de Beiert op in het algemeen.
Ik zou een zeer uitgebreide proefrit maken richting Groningen BMW Martini en daar de keuring laten doen, hoeven zij niks van te weten

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Moet zeggen dat dat wel een fijne zaak is hoor, ik heb daar mijn vorige bmw gekocht en heb daar nooit problemen mee gehad en ben goed geholpen.bofkont schreef: ABC auto's te Leeuwarden koopt de minderen van de Beiert op in het algemeen.
Hoe de rest daar in mekaar zit weet ik niet maar mijn indruk was goed.
Auto gewoon lekker laten staan en op zoek gaan naar een wagen waar je wel vertrouwen in hebt.
als ze zo tegen me zouden praten had ik allang weggelopen. gewoon zo midden voor ze neus.
we hebben het over een auto, iets wat duizenden euro's kost. je koopt niet effe een broodje bij de bakker!
laat ze daar de ..
.. krijgen!!
zal wel een slechte auto zijn dan!!
ik zal zeker verder kijken, en er niet eens meer aan twijfelen of ik daar nog is terug zal komen
duidelijk NIET dus!!!
we hebben het over een auto, iets wat duizenden euro's kost. je koopt niet effe een broodje bij de bakker!
laat ze daar de ..

zal wel een slechte auto zijn dan!!
ik zal zeker verder kijken, en er niet eens meer aan twijfelen of ik daar nog is terug zal komen

duidelijk NIET dus!!!