dus ik denk waar zou die toch van kunnen zijn? :? toch niet van mijn auto want ik heb niks gemerkt met rijden.
dus ik dacht van ooohh die zal wel van diana dr opeltje zijn, maar dat was dus niet zo.
toen haalde ik dus mijn achterwielen er af en ja hoor de rechter achter spiraal veer was kapot

er was dus een stuk afgebroke en er tussen uit ''geschoten'' in de garage en de rest stuk was dus meteen weer uitgezet.
dus ik ff de hoogte meten maar t scheelde maar 0,5cm dat hij rechts lager lag en t was ook niet met de blote oog te zien.
dus ik ff belle na BMW garage hoeveel dat een nieuwe veer kost en t onderzette: 110ex per veer moest er dus 2 op laten zette (volgens hun) en dan nog 2 uur arbeidsloon erbij dus ik zou zo rond de 400 euro komen x|
dat vond ik dus te veel en toen belde ik maar ff na mn neef of hij iemand kon.
en hij kon een bmw sloper in de buurt waarmee hij al veel zaken had gedaan dus ik zou t wel voor een redelijk prijsje kunne krijgen.
en dat was dus ook ik kreeg m voor 35 incl met eronder zette en hij adviseerde dat 1 veer ook goed was en dat je geen verschil zou merken
dus ja de volgende dag meteen laten maken en t rijd weer goed
maar nu snap ik nog steeds niet hoe zo'n ding nou kapot kan gaan ik rij nooit hard over een drempel of door kuilen eigenlijk alleen maar rechte weg dus ja het zou wel
hier komen de foto's

iemand anders ooit gehad???