Mistlampen (Achteraf inbouwen)
Mistlampen (Achteraf inbouwen)
Is het nou zo, dat mistlampen (voor) achteraf inbouwen wel mogelijk is?
Zoja, hoe kan ik dat zien? En wat heb ik dan allemaal nodig? Mistlampen en een nieuwe/andere schakelaar?
Ik zag op MP een setje DEPO, is dat wat? Of moet ik voor een Hella gaan?
En hoe ziet het met de APK/Politie als ik er wel een setje in zit, maar nog niet direct aansluit?
Kan ik hiervoor een bekeuring krijgen?
Zoja, hoe kan ik dat zien? En wat heb ik dan allemaal nodig? Mistlampen en een nieuwe/andere schakelaar?
Ik zag op MP een setje DEPO, is dat wat? Of moet ik voor een Hella gaan?
En hoe ziet het met de APK/Politie als ik er wel een setje in zit, maar nog niet direct aansluit?
Kan ik hiervoor een bekeuring krijgen?
Re: Mistlampen (Achteraf inbouwen)
Politie is geen probleem. Bij de APK wel: alle lampen die er op zitten moeten het ook daadwerkelijk doen.
Overigens bij het aansluiten van nieuwe mistlampen voor op E46's zonder mistlampen voor, zul je ook een nieuwe of andere lichtschakelaar moeten hebben (dus een met een knop voor "mistlampen voor"...).
Overigens bij het aansluiten van nieuwe mistlampen voor op E46's zonder mistlampen voor, zul je ook een nieuwe of andere lichtschakelaar moeten hebben (dus een met een knop voor "mistlampen voor"...).
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Hij zou er dan tijdelijk niet werkend in zitten.
Maar die voorbereiding, die zit op sommige versies er toch al in? Maar hoe kan ik dat zien? En hoe verwijder ik het zwarte rooster die er nu in zit?
Maar die voorbereiding, die zit op sommige versies er toch al in? Maar hoe kan ik dat zien? En hoe verwijder ik het zwarte rooster die er nu in zit?
Je kunt het makkelijk zien op je lichtschakelaar.
Je hebt of alleen een schakelaar voor mistlicht achter, of je hebt een gedeelde schakelaar voor achter en voor.
De kapjes kun je zo er uit wippen met behulp van bijvoorbeeld een platte schroevendraaier.
En je zou dan eventueel de lampen eruit kunnen halen voor de APK en daarna weer inbouwen, maar beste zou gewoon zijn een andere lichtschakelaar....
Je hebt of alleen een schakelaar voor mistlicht achter, of je hebt een gedeelde schakelaar voor achter en voor.
De kapjes kun je zo er uit wippen met behulp van bijvoorbeeld een platte schroevendraaier.
En je zou dan eventueel de lampen eruit kunnen halen voor de APK en daarna weer inbouwen, maar beste zou gewoon zijn een andere lichtschakelaar....
www. M3 register .nl
Dat snap ik allemaal, maar als ik een licht schakelaar heb voor enkel achter, is de voorbereiding voor voor dan ook aanwezig?
Zo niet, is die makkelijk aan te leggen?
* Makkelijk aanleggen voor een monteur oid. Zelf begin ik daar niet aan ..
Zo niet, is die makkelijk aan te leggen?
* Makkelijk aanleggen voor een monteur oid. Zelf begin ik daar niet aan ..
Mensen?
Waar kan ik een lichtschakelaar vinden op Ebay?
En wat zijn de verzendkosten vanuit Duitsland?
Waar kan ik een lichtschakelaar vinden op Ebay?
En wat zijn de verzendkosten vanuit Duitsland?
Top! Bedankt..
Had vanochtend al even gekeken, maar staan er 2 tussen, 1 met veel gebruiksporen en een beste prijs. En die andere had ook een jackpot qua prijs.
Ik zoek rustig verder ..
Had vanochtend al even gekeken, maar staan er 2 tussen, 1 met veel gebruiksporen en een beste prijs. En die andere had ook een jackpot qua prijs.
Ik zoek rustig verder ..
Ik ben even wat aan het rond kijken op Marktplaats, en heb er twee gevonden.
Eèn van Depo en een andere van Hella, alleen welke moet ik nemen?
Of weet je nog ergens anders een leuk setje???
Eèn van Depo en een andere van Hella, alleen welke moet ik nemen?
Of weet je nog ergens anders een leuk setje???
DEPO is een goed merk voor imitatie, eigenlijk niet van orgineel te onderscheiden.
Hella betaal je ook deels de naam.
Trouwens, bij mij op het werk leveren we ze ook:
Mistlampenset L+R Goedkope imitatie: 49,95 euro incl. BTW
Mistlampenset L+R DEPO: 69,95 euro incl. BTW
Mistlampenset L+R Hella: 149,95 euro incl. BTW
Voor de bekabeling:
hier (25 euro)
Voor de schakelaar:
hier (40 euro)
hier (65 euro)
en hier (90 euro)
Hella betaal je ook deels de naam.
Trouwens, bij mij op het werk leveren we ze ook:
Mistlampenset L+R Goedkope imitatie: 49,95 euro incl. BTW
Mistlampenset L+R DEPO: 69,95 euro incl. BTW
Mistlampenset L+R Hella: 149,95 euro incl. BTW
Voor de bekabeling:
hier (25 euro)
Voor de schakelaar:
hier (40 euro)
hier (65 euro)
en hier (90 euro)
www. M3 register .nl
Ik probeer ze 2e hands gekrijgen, minst in goeie staat. Zoiets misschien tegen gekomen? Rond de €50.00 *D
Maar die DEPO nieuw, via jouw .. Dat klinkt opzich ook prima!
Mocht ik ze via jouw bestellen, hoe lang duurt dat?
Stuur anders even een PB
Maar die DEPO nieuw, via jouw .. Dat klinkt opzich ook prima!
Mocht ik ze via jouw bestellen, hoe lang duurt dat?
Stuur anders even een PB
Toevallig heeft een kennis van mij uit Zutphen nog een tweedehands setje te koop (hella)
Spul bij ons is uit voorraad leverbaar, dus +/- 2-4 werkdagen
Spul bij ons is uit voorraad leverbaar, dus +/- 2-4 werkdagen
www. M3 register .nl
Denk er wel aan dat als je een ander lichtmoduul inbouwd, dat deze ook gecodeerd moet worden aan de auto en dat dat bij een 2e hands lichtmoduul niet mogelijk is omdat die aan een andere auto gekoppeld staat. Een lichtmoduul slaat namelijk ook km stand en chassisnummer op. Dit kan dus problemen opleveren, ik zou dan kiezen voor een ander niet origineel setje met een los schakelaartje wat je in de auto maakt.
Is gewoon om te coderen hoorfinn schreef:Denk er wel aan dat als je een ander lichtmoduul inbouwd, dat deze ook gecodeerd moet worden aan de auto en dat dat bij een 2e hands lichtmoduul niet mogelijk is omdat die aan een andere auto gekoppeld staat. Een lichtmoduul slaat namelijk ook km stand en chassisnummer op. Dit kan dus problemen opleveren, ik zou dan kiezen voor een ander niet origineel setje met een los schakelaartje wat je in de auto maakt.
www. M3 register .nl
Gelukkig! Ik schrok al ..
Ik wil enkel originele onderdelen in de auto, en niet eèn of ander knopje.
Trouwens, ik had voor die al gemaild.
Maar €75,00 was de vaste prijs, dus heb net maar weer even gemaild.
Kun jij zoiets coderen Bertus?
Ik wil enkel originele onderdelen in de auto, en niet eèn of ander knopje.
Trouwens, ik had voor die al gemaild.
Maar €75,00 was de vaste prijs, dus heb net maar weer even gemaild.
Kun jij zoiets coderen Bertus?
Nee, helaas (nog) niet. Ik kan wel lichtcomputer om coderen naar Xenon en LED, maar helaas nog niet met chassisnr etc. Ik verwacht binnenkort wel een nieuw programma, dus wie weet.Dnl schreef:Kun jij zoiets coderen Bertus?
Maar bij de dealer kunnen ze het 100% zeker, kost ook wel wat...
www. M3 register .nl