Shir's M3
Re: Shir's M3
Nope die van Shir heeft een ander interieur ! Zo te zien is dit wel een bekende 3 van Marktplaats die inmiddels dus verkocht en in puin gereden is ;(
dat is volgens mij die van wheelsonline idd.
Heeft lang te koop gestaan.
En na 1 dag dat ding in de prak rijden ruikt naar overmoedigheid terwijl je de 343 pk nog niet onder de knie hebt.
Heeft lang te koop gestaan.
En na 1 dag dat ding in de prak rijden ruikt naar overmoedigheid terwijl je de 343 pk nog niet onder de knie hebt.
jah dat is indd die van wheelsonline... die had trouwens ook een csl kofferbakklep
nou er is iig weer een neppert minder (wel sneu voor de auto zelf natuurlijk ;( )
ik hoop overigens nooit zo'n klappertje mee te maken
wel grappig...ff kijken wie ik kan shockeren met deze pics... en zien hoe snel ze doorhebben dat het de mijne niet is
tis dat ik nie goed kan fotosoepen voor dat interieurtje te faken
of verzoek ik nu de goden hiermee
nou er is iig weer een neppert minder (wel sneu voor de auto zelf natuurlijk ;( )
ik hoop overigens nooit zo'n klappertje mee te maken
wel grappig...ff kijken wie ik kan shockeren met deze pics... en zien hoe snel ze doorhebben dat het de mijne niet is
tis dat ik nie goed kan fotosoepen voor dat interieurtje te faken
of verzoek ik nu de goden hiermee
BMW/// is a girl's best friend <3
ShirM3 schreef:of verzoek ik nu de goden hiermee
Gelukkig was het jouw wagen niet
nee.. maar zeg zelf... zo'n auto bij wheelsonline kopen verzoek je de goden wel mee :> hij rijd m nie voor niks in 1 dag al in poeier hahaha
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Farl op 08 apr 2009, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote verwijderd
Reden: Overbodige quote verwijderd
Ik denk dat iemand die een auto koopt bij WO niet helemaal goed bij zijn... laat maar.
Dus zuigt dit erg voor de eigenaar. Laten we het er maar op houden dat hij niet beter wist (h)
Dus zuigt dit erg voor de eigenaar. Laten we het er maar op houden dat hij niet beter wist (h)
ik denk helaas dat het dat is.... toch vraag ik me af wat hij heeft uitgespookt
Heeft WheelsOnline dan zo'n slechte naam ? Enig lichtpuntje is dat er wellicht eerdaags een CSL kofferklep wordt aangeboden op Marktplaats
Maar goed zonder dollen....dit is natuurlijk wel erg zuur voor de nieuwe eigenaar..maar tegelijkertijd riekt het ook naar onervarenheid en gewoon domweg te hard rijden.....hopelijk valt er nog wat te redden aan deze ...en zo niet dan is Shir waarschijnlijk nog de enige in NL met een in deze kleur...en dat is dan weer wel leuk
Maar goed zonder dollen....dit is natuurlijk wel erg zuur voor de nieuwe eigenaar..maar tegelijkertijd riekt het ook naar onervarenheid en gewoon domweg te hard rijden.....hopelijk valt er nog wat te redden aan deze ...en zo niet dan is Shir waarschijnlijk nog de enige in NL met een in deze kleur...en dat is dan weer wel leuk
ik ben zooooooo gemeen geweest
ik was weleens benieuwd wat mensen zouden reageren als ik die foto's door zou sturen... en echt.... die reacties..
" oh jezus...wat is er gebeurd alles goed met je?? "
en zo kan ik wel even doorgaan bijna iedereen trapte erin.. inclu mijn vader (a4racer)
ik hoefde er niks overigens niks over te zeggen..ze dachten al automatisch dat ik het was (dommies ook heh (h) )
was even een late 1 april grapje
ik was weleens benieuwd wat mensen zouden reageren als ik die foto's door zou sturen... en echt.... die reacties..
" oh jezus...wat is er gebeurd alles goed met je?? "
en zo kan ik wel even doorgaan bijna iedereen trapte erin.. inclu mijn vader (a4racer)
ik hoefde er niks overigens niks over te zeggen..ze dachten al automatisch dat ik het was (dommies ook heh (h) )
was even een late 1 april grapje
Propere 3 ... Wel een apparte kleurcombinatie (niet direct fan van) maar de Csl-velgen :~
heb iets (ontzettend fout) veranderd aan het blauwe kontje van me (heeft niets te maken met een mod aan de auto zelf)
ik had m al eens in nachttopic gezet, maar ik doe m toch ook maar ff in me showroom knallen (h)
ik had m al eens in nachttopic gezet, maar ik doe m toch ook maar ff in me showroom knallen (h)
is weer eens wat anders dan een E46forum.nl plaat !
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Het was leuk om u, een toffe dame met dito wagen te mogen ontmoeten tijdens de verzameling op de parking van BMW KALFSBEEK alvorens naar EDje's BMW meeting te rijden
weer zo'n mooie
aparte kleure combo
aparte kleure combo