maxxpro xenon sets
- DJLeonardo
Re: maxxpro xenon sets
Nou mooi opgelost toch? Ik ben alvast blij voor je tegenliggers!
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Hoe zie je zo aan de buitenkant van de lamp of je D2S of D2R hebt? heb vorige week in laten bouwen en ze zeiden net dat ik de goeie heb voor reflectorlamp. maar ben er nog niet van overtuigd eigenlijk en wil niet de lamp eruit halen om te zien of ik de goeie heb.
BMW 316i
Je weet dat deze kitjes zoveel storing veroorzaken dat bijvoorbeeld je motormanagement er last van kan hebben!?
Radio-ontvangst stukken slechter wordt. Je koplamp lens niet gemaakt is voor deze te langer lamp(denk aan brandpunt)
De setjes niet lang mee gaan, kapotte starters en knipperde lampen zijn geen uitzondering eerder regel.
Radio-ontvangst stukken slechter wordt. Je koplamp lens niet gemaakt is voor deze te langer lamp(denk aan brandpunt)
De setjes niet lang mee gaan, kapotte starters en knipperde lampen zijn geen uitzondering eerder regel.
ik heb geen last van knipperende lampen of radio storing oid. ik heb ook een ander merk dan maxxpro. maar van de week seinde iemand , maar vanmiddag bleek dat 1 lamp los zat. ff lampen meteen af laten stellen dus hopelijk is het nu opgelost
BMW 316i
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Allemaal de quote van Griffendahl over autoweek gezien ?? :>
Ja haha zo ken ik er ook nog een paar..... weet je wel dat gas slecht is voor je kop die toch echt ontworpen is om op benzine te draaien? motoren kunnen stuk gaan door gas etc... niet alles dat niet OEM is is per definitie slecht hoor. Tuurlijk zijn er setjes die slecht zijn en storingen kunnen veroorzaken en meer van dat soort ellende veroorzaken.
Ik heb dit setje gekocht van de maker van deze setjes, hij levert ook setjes aan de brandweer van Zwolle bijvoorbeeld, denk toch niet dat ze ermee zouden rijden als het allemaal troep zou zijn, lekker mensen verblinden als ze uitrukken
Ik heb zelf een tijd in de auto's gezeten, en ook een tijd in de tuning, en ik kan je verzekeren dat er toch echt merken zijn die betere kwaliteit leveren dan wat er OEM op de auto zit. En er zijn ook genoeg merken die aan de autofabrikanten leveren EN zelf de setjes ook aftermarket verkopen.
Ik zie het allemaal wel als ik het setje heb en het op de auto zit. Mischien blijkt wel dat je gelijk hebt, maar mischien ook niet. Ik heb een vrouw, een kind, een hypotheek en ik wil nog wel eens op vakantie etc.. ik ben daarom ook niet bereid om € 600,-- of meer neer te leggen voor OEM. Mocht dit setje werken mooi, zo niet pech, dan ben ik er maar € 70,- op achteruit gegaan en hebben jullie weer een ervaring erbij op het forum.
Ik krijg het setje waarschijnlijk morgen binnen hoorde ik net dus jullie horen het snel.
Ik heb dit setje gekocht van de maker van deze setjes, hij levert ook setjes aan de brandweer van Zwolle bijvoorbeeld, denk toch niet dat ze ermee zouden rijden als het allemaal troep zou zijn, lekker mensen verblinden als ze uitrukken
Ik heb zelf een tijd in de auto's gezeten, en ook een tijd in de tuning, en ik kan je verzekeren dat er toch echt merken zijn die betere kwaliteit leveren dan wat er OEM op de auto zit. En er zijn ook genoeg merken die aan de autofabrikanten leveren EN zelf de setjes ook aftermarket verkopen.
Ik zie het allemaal wel als ik het setje heb en het op de auto zit. Mischien blijkt wel dat je gelijk hebt, maar mischien ook niet. Ik heb een vrouw, een kind, een hypotheek en ik wil nog wel eens op vakantie etc.. ik ben daarom ook niet bereid om € 600,-- of meer neer te leggen voor OEM. Mocht dit setje werken mooi, zo niet pech, dan ben ik er maar € 70,- op achteruit gegaan en hebben jullie weer een ervaring erbij op het forum.
Ik krijg het setje waarschijnlijk morgen binnen hoorde ik net dus jullie horen het snel.
En voor bjornc ja gezien, maar ik ga ervanuit dat dit gaat gelden vanaf 2006.... en als ik ook maar het vermoeden heb dat ik mensen verblind dan haal ik het er weer uit. Daarvoor zit ik echt teveel op de weg.
O nee, stem af op een wat zwakker staion, en zet nu je Xenon aan/uit.Sergio schreef:ik heb geen last van knipperende lampen of radio storing oid. ik heb ook een ander merk dan maxxpro. maar van de week seinde iemand , maar vanmiddag bleek dat 1 lamp los zat. ff lampen meteen af laten stellen dus hopelijk is het nu opgelost
Ja inderdaad, je Xenon stoort toch.
Tuurlijk jij koopt ze van de maker van die setjes, geloof je het zelf!?Minne schreef:Ja haha zo ken ik er ook nog een paar..... weet je wel dat gas slecht is voor je kop die toch echt ontworpen is om op benzine te draaien? motoren kunnen stuk gaan door gas etc... niet alles dat niet OEM is is per definitie slecht hoor. Tuurlijk zijn er setjes die slecht zijn en storingen kunnen veroorzaken en meer van dat soort ellende veroorzaken.
De fabrikant verkoop niet direct aan klanten, dit gebeurd bijna nooit, nee echt zeer ongebruikelijk.
Die sh** wordt in China gemaakt, in China ontworpen, en in China verscheept naar ons hier.
Uiteraard heb je hier een mooi antwoord op, maar ik geloof het niet.
Of jij bent een fantast of die zogenaamde fabrikant van je.
De fabrikant huurt een kantoor bij ons, en idd worden die setjes niet hier gemaakt. Hij heeft een fabriekje in duitsland staan. Maar als jij zoveel geld hebt dat je altijd alles origineel kunt doen vind ik dat alleen maar fijn voor je hoor. Helaas hebben anderen die luxe niet altijd.
Ook bestaan er setjes die netjes afgeschermd zijn etc, kijk maar naar OEM daar heb je toch ook geen storing? het principe is precies hetzelfde hoor.
Ook bestaan er setjes die netjes afgeschermd zijn etc, kijk maar naar OEM daar heb je toch ook geen storing? het principe is precies hetzelfde hoor.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als je vind dat OEM Xenon het geld niet waard is, steek dan de centen die je nu in die neppers wilt steken, in een andere mod.
Kan je iig blijven zeggen dat je OEM lichtunits hebt.
Kan je iig blijven zeggen dat je OEM lichtunits hebt.
Wat een BS ik rijd sinds november met Topto Xenon en ik heb nooit last van storingen, kapotte starters of knipperende lampen gehad :zoke schreef:Je weet dat deze kitjes zoveel storing veroorzaken dat bijvoorbeeld je motormanagement er last van kan hebben!?
Mensen lees even mee naar 1 van de advertenties die ik met google vond.
Topto Xenon Kit:
Exclusieve xenon kit geschikt voor alle auto's
Categorie: Business-merk
Prijs:€178,50
1 jaar volledige garantie
95% storingsvrij <---95% ze zetten het er zelfs bij.
Top Kwaliteit xenon set
Vernieuwde presentatie doos
Veel gebruikt door garage bedrijven
http://www.xenon4u.nl/?p=productsList&i ... -Xenon-Kit
Topto Xenon Kit:
Exclusieve xenon kit geschikt voor alle auto's
Categorie: Business-merk
Prijs:€178,50
1 jaar volledige garantie
95% storingsvrij <---95% ze zetten het er zelfs bij.
Top Kwaliteit xenon set
Vernieuwde presentatie doos
Veel gebruikt door garage bedrijven
http://www.xenon4u.nl/?p=productsList&i ... -Xenon-Kit
:? nee, niet dusoke schreef:O nee, stem af op een wat zwakker staion, en zet nu je Xenon aan/uit.Sergio schreef:ik heb geen last van knipperende lampen of radio storing oid. ik heb ook een ander merk dan maxxpro. maar van de week seinde iemand , maar vanmiddag bleek dat 1 lamp los zat. ff lampen meteen af laten stellen dus hopelijk is het nu opgelost
Ja inderdaad, je Xenon stoort toch.
BMW 316i
- martijnhuisman
Heb afgelopen week een maxxpro setje gekocht en laten inbouwen, super. De garage vertelde mij dat er een reflector op de xenonlampen in zitten. Heb messcherp lichtbeeld op de weg, gisterenavond gereden met een een aantal vrienden, die zijn me tegemoet gereden, perfect licht en geen verblinding. Wat wel grappig was is dat mijn boordcomputer detecteerde dat er een can app toegevoegd is Heb vrijdag ook een maxxpro koplampsproeiset en hoogte regelaar besteld bij mijn garage, komt volgende week hoop is. Laat jullie weten of het werkt. Zal ook wat foto`s maken.