E46 320Ci Clubsport - Photoshoot pagina 8
Re: Eindelijk een eigen E46 coupé!! First mod pg.7
Keurig
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Verry verry nice
Me want too :~
Me want too :~
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Ik moest vanmiddag even langs PSG en heb gelijk de velgen laten monteren.
Paar pics met de GSM genomen. Velgen waren ook nog wat schmützig dus een mooie shoot volgt nog.
Paar pics met de GSM genomen. Velgen waren ook nog wat schmützig dus een mooie shoot volgt nog.
Re: Eindelijk een eigen E46 coupé!!VMR CSL velgen pg.7
Geweldige velgen .
Staan super onder je wagen :~
Staan super onder je wagen :~
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Wat die velgen achterop een coupe nog naar binnen vallen zeg x| Toch wel veel ruimte verschil met een sedan
Maar staat super, wist dat je er mee bezig was Toch wel een verbetering !! En die kleur blijft echt gewoon affengeil...
Waarom trouwens geen originele M-spiegels... ??
Maar staat super, wist dat je er mee bezig was Toch wel een verbetering !! En die kleur blijft echt gewoon affengeil...
Waarom trouwens geen originele M-spiegels... ??
Goeie keus! Blijven toch een van de mooiste velgen voor de e46
Die e30 is trouwens ook erg vet! Bekende van je?
Die e30 is trouwens ook erg vet! Bekende van je?
Dat vond ik ook al ja! Wil voor die van mij misschien nog een paar spacers halen zodat ze toch nog iets breder ogen.Wat die velgen achterop een coupe nog naar binnen vallen zeg
@Griffendahl: Vallen idd een beetje meer naar binnen. Maar een sedan moet ook al aangepast worden om ze eronder te proppen. Spiegels waren eerder noodzaak. M'n spiegel was er afgetrapt, voor de zoveelste maal in mooi Antwerpen, en ik kon het me op dat moment niet permitteren om 500 euro aan spiegels te betalen. Er stonden ook geen elektrische te koop op dat moment en dat vind ik wil een must bij OEM's.
@Mantisnl: Laat maar weten wat voor je spacertje er nog tussen krijgt zonder dat het begint te schuren als je mensen meeneemt. Er ligt bij mij achteraan een 265 op.
Die E30 is van PJ311 van Bimmerboard en E30.be. Stond bij Performance Shop geel en vond het wel leuk hem even mee op de foto te nemen.
Thx voor de leuke comments alvast!
@Mantisnl: Laat maar weten wat voor je spacertje er nog tussen krijgt zonder dat het begint te schuren als je mensen meeneemt. Er ligt bij mij achteraan een 265 op.
Die E30 is van PJ311 van Bimmerboard en E30.be. Stond bij Performance Shop geel en vond het wel leuk hem even mee op de foto te nemen.
Thx voor de leuke comments alvast!
Ik heb voor mijn sedan zelfs al met die gedachte gespeeld... (h)mantisnl schreef:Dat vond ik ook al ja! Wil voor die van mij misschien nog een paar spacers halen zodat ze toch nog iets breder ogen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie update!
Vind ze alleen de laatste tijd wel erg vaak voorbij komen....
Maakt ze niet minder mooi, alleen minder uniek.
Vind ze alleen de laatste tijd wel erg vaak voorbij komen....
Maakt ze niet minder mooi, alleen minder uniek.
Echt hele mooie qp! Wees er maar erg trots op
Erg vet met die velgen!! :~ Ook de kleur van je auto maakt het allemaal lekker sporty!
Ik heb achterop 255 liggen en heb voorals nog totaal geen problemen met aanlopen, zelfs met personen achterin.@Mantisnl: Laat maar weten wat voor je spacertje er nog tussen krijgt zonder dat het begint te schuren als je mensen meeneemt. Er ligt bij mij achteraan een 265 op.
Denk dat een paar mm wel moet lukken.
:winner: :~
Woorden schieten me te kort.
Woorden schieten me te kort.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER