Bij deze zal ik mij ook even voorstellen,Ik ben Rey,39 jaar en woonzaam in de Betuwe ,zoals vele van jullie ben ik al een tijdje in bezit van een BMW,dat wil zeggen dat er op dit moment een E30 cabrio 325i uit 1991 met 116.243 kilometer zich staat te vervelen in de garage omdat hij nog steeds geschorst is.
Dat wil nu niet zeggen dat wij,integendeel,het zonder BMW moet stellen want voor het dagelijkse verkeer is er sinds kort een E46 330i Exc.Touring uit 2001 bijgekomen,en wat zijn we hier blij mee.Het is op zich even wennen na bijna 8 jaar dieselen in een E46 320d ,die er plaats voor moest maken.
Het is voor mij de eerste Touring in mijn 18 jarige BMW verleden,waarin ik ben begonnen met een E21 315 ,en al snel werd geupgrade naar een zes in lijn,daarna hoef ik de meeste hier niet te vertellen dat het gevoel er is en niet meer weggaat.
De 330i heeft een kilometerstand van 162.156 wat mij in eerste instantie een beetje terughoudend maakte,maar uiteindelijk na het hele verleden en onderhoud gechecked te hebben,toch heeft doen besluiten hem te kopen,en tot de dag van vandaag nog geen spijt.
Op dit moment ben ik een beetje bezig een aantal mods te realiseren,dat wil zeggen ik heb al een beeldscherm gescoord ,een MK III ,een orginele na kabelboom met gps en steunen ,en de BM54 ga ik morgen ophalen,dan nog een ander stuur en iemand die de navigatie voor me gaat inbouwen,want dat is aan mij niet besteed.
Verder hoop ik hier een hoop informatie te kunnen krijgen,en een gezellige tijd te hebben.