Richard: BlaCK Compact 316Ti
Re: Richard: BlaCK Compact 316Ti
thanks, ja die staan ook hoog in lijstje maar ik heb al een topic geopend met devraag of sedan of coupe stoelen ook passen op een compact, want sport stoelen in zwart stoff uit een schade compact vind je nooit dus.

Nog een tip:
Ik heb mn matten bij matten-online.nl besteld...
Is een stuk goedkoper en krijg je passende matten
in iedere kleur.
in iedere kleur.
oke naja ik wou graag rubber leek me wel vet en makelijk (inverband met veel zand telkens in me auto door stage)
ik weet niet of die ook op die matten site staan en of die ook zo mooi zijn als orginele versie
ik weet niet of die ook op die matten site staan en of die ook zo mooi zijn als orginele versie

ik ben bij bmw dealer in zwolle geweest en die had ze niet opvoorraad en had ze besteld koste 60 euro, wel duur maarja wel orginele
waarschijnlijk vrijdag binnen kan ik ze mooi voor weekend er in leggen, als ik wel weer eens de bob zal wezen :z
alleen zo geborsteld allumium pook koste 100 euro pfff zeg laat nog maar effe zitten die
en van het stuur konden ze niet vinden :? zal vrijdag nog keer naarvragen of ze hem al gevonden hebben.
oja chrome nieren orgineel waren 44.50 per kant dus bijna 90 euro bij mekaar ook nog maar niet besteld.

waarschijnlijk vrijdag binnen kan ik ze mooi voor weekend er in leggen, als ik wel weer eens de bob zal wezen :z
alleen zo geborsteld allumium pook koste 100 euro pfff zeg laat nog maar effe zitten die

oja chrome nieren orgineel waren 44.50 per kant dus bijna 90 euro bij mekaar ook nog maar niet besteld.

Weet ik eigenlijk niet... je kon gewoon excact aangeven welk model je hebt..._DV_ schreef:Welk type heb je besteld? Van '98 tot '01 of '02 tot '05.basss schreef:Nog een tip:
in iedere kleur.
De mijne is van '02 maar de compact modellen zijn volgens mij niet verschillend in been/mattenruimte in die jaren.
Welkom op het forum Richard en veel plezier met je wagen.
leuke wagen trouwens voor een student
velen zullen je benijden.
De aluminium sierstrippen zijn niet mijn smaak. Ik vind het interieur van zich zelf al mooi. Maar over smaak valt niet te twisten. De mooiste update voor jou wagen zouden een paar nieuwe achterlichten zijn. En dan het model 2 delen rood en 1 deel blank. (Dit geld ook voor mijn wagen want ik rijd ook nog steeds met die luxes lampen rond)
leuke wagen trouwens voor een student

De aluminium sierstrippen zijn niet mijn smaak. Ik vind het interieur van zich zelf al mooi. Maar over smaak valt niet te twisten. De mooiste update voor jou wagen zouden een paar nieuwe achterlichten zijn. En dan het model 2 delen rood en 1 deel blank. (Dit geld ook voor mijn wagen want ik rijd ook nog steeds met die luxes lampen rond)
Persoonlijk vind ik de lampjes die ik op P1 onder de spoiler laat zien mooier/netter hoor. Maar ik neem aan dat je die gezien hebt 
Verder, Mr. Snakeo, wilde ik nog ff zeggen dat je idd OEM chrome nieren moet bestellen à ls je dat doet..Niet die imitaties ervan want het imitatie gehalte is daarbij vrij hoog zeg maar

Verder, Mr. Snakeo, wilde ik nog ff zeggen dat je idd OEM chrome nieren moet bestellen à ls je dat doet..Niet die imitaties ervan want het imitatie gehalte is daarbij vrij hoog zeg maar

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

welkom, en deze lampen zijn het mooiste

woo jo die compact van jouw is ubber dik 'Marce23'. wat voor verlaging setje heb je der onder??
Robbel: mwa ik weet nog niet met die nieren is wel 90 euro, kan natuurlijk ook gewoon zwarte exemplare er in zetten vind ik ook wel dik, en lichtelijk ramen blinderen.
AnCo : haha thanks man, ben der ook dik blij mee:P ja als student kan dit net heltijd sparen en werken
oke naja ik vind die alluminium uturn juist net die frisser en luxe uitstraling geven aan het interieur, wat een bmw nodig heeft, is namelijk al zo zakelijk.
die achterlichten weet ik ooknog niet of ik die ga veranderen, is niet echt een hoge priorietijd of zo, liever eerst van die vette velge ( wat jij heb bijvoorbeeld
).
Robbel: mwa ik weet nog niet met die nieren is wel 90 euro, kan natuurlijk ook gewoon zwarte exemplare er in zetten vind ik ook wel dik, en lichtelijk ramen blinderen.
AnCo : haha thanks man, ben der ook dik blij mee:P ja als student kan dit net heltijd sparen en werken

oke naja ik vind die alluminium uturn juist net die frisser en luxe uitstraling geven aan het interieur, wat een bmw nodig heeft, is namelijk al zo zakelijk.
die achterlichten weet ik ooknog niet of ik die ga veranderen, is niet echt een hoge priorietijd of zo, liever eerst van die vette velge ( wat jij heb bijvoorbeeld

verlaging op de zwarte was een schroefset van vmaxx. comfort was er niet echt 

Zullen we nu weer
gaan?
Voorstellen en welkom heten...
In de showroom van deze Bimmer kunnen we hem het beste verder bespreken.

Voorstellen en welkom heten...
In de showroom van deze Bimmer kunnen we hem het beste verder bespreken.
Moderatoropmerking Opt1mus
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ik heb een showroom aan gemaakt http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=29&t=5946
spreek daar wel weer verder op de compacts
spreek daar wel weer verder op de compacts