chris' TiAg sedan - Nieuwe foto's
Re: chris' TiAg sedan - Nieuwe foto's + aankomende mod
Dank voor de toffe reacties!
Oei, wat een mooie wagen. Goed bezig Chris!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Die BBS'ers zijn echt om te :~
Ennuh, shadowline is een super lekkere subtiele mod.
Ennuh, shadowline is een super lekkere subtiele mod.
Thx bjornc. De shadowline mod zal mss door velen niet opgemerkt worden, maar ik hou wel van die details. Het maakt hem weer wat meer af en het contrast zwart-zilver vind ik mooier dan het chrome nu.
Idd echt een hele mooie sedan dit, Mooi netjes beschaaft aan de ene kant en aan de andere kant toch ook wel erg sportief Helemaal goed
Vraagje: Ik begrijp dat je de niertjes zelf hebt gespoten?
Ten 1e: mij vertellen ze altijd je niet over chroom heen kunt spuiten ivm slecht hechten..Heb jij dat wel gedaan, of al het chroom eraf geschuurd oid??
Ten 2e: Als ik iets zelf spuit, is de kwaliteit ervan (vooral op slijtagegebied) ver te zoeken..Heb je nou niet heel snel steenslag e.d. erop zitten??
Ziet er wel heeeel mooi uit iig..vandaar de vragen, heb ook nog chrome niertjes liggen (h)
Vraagje: Ik begrijp dat je de niertjes zelf hebt gespoten?
Ten 1e: mij vertellen ze altijd je niet over chroom heen kunt spuiten ivm slecht hechten..Heb jij dat wel gedaan, of al het chroom eraf geschuurd oid??
Ten 2e: Als ik iets zelf spuit, is de kwaliteit ervan (vooral op slijtagegebied) ver te zoeken..Heb je nou niet heel snel steenslag e.d. erop zitten??
Ziet er wel heeeel mooi uit iig..vandaar de vragen, heb ook nog chrome niertjes liggen (h)
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dank je Robbel
Wat de niertjes betreft, die heb ik idd zelf gespoten. Ik had nog een setje standaard niertjes die ik hiervoor gebruikt heb. Daarvan heb ik de chrome rand verwijderd van de spijltjes en deze zwart gespoten. Het was eigenlijk maar een probeerseltje maar het is zo goed bevallen dat ze er nog steeds op zitten . Deze zwarte rand heb ik dan om mijn chrome spijltjes gedaan.
Het spuiten heb ik op volgende manier gedaan:
- eerst de chrome goed opschuren, groffe korrel => fijne korrel (zeer belangrijk)
- vervolgens heb ik een primer gespoten
- nadat deze was uitgehard heb ik hem lichtjes opgeschuurd
- tenslotte een aantal dunne laagjes satijn zwart erover
Wat de kwaliteit betreft ben ik er zeer tevreden over. De lak pelt niet af. Van steenslag heb ik weinig last, heb er maar een paar kleine tikjes op, en om ze te zien moet je toch al dicht komen kijken. Wellicht was het plaatsen van een donkere primer een betere keuze, ik heb een transparante primer gebruikt die ik hier nog had liggen. Al bij al vond ik dit een geslaagd projectje
Wat de niertjes betreft, die heb ik idd zelf gespoten. Ik had nog een setje standaard niertjes die ik hiervoor gebruikt heb. Daarvan heb ik de chrome rand verwijderd van de spijltjes en deze zwart gespoten. Het was eigenlijk maar een probeerseltje maar het is zo goed bevallen dat ze er nog steeds op zitten . Deze zwarte rand heb ik dan om mijn chrome spijltjes gedaan.
Het spuiten heb ik op volgende manier gedaan:
- eerst de chrome goed opschuren, groffe korrel => fijne korrel (zeer belangrijk)
- vervolgens heb ik een primer gespoten
- nadat deze was uitgehard heb ik hem lichtjes opgeschuurd
- tenslotte een aantal dunne laagjes satijn zwart erover
Wat de kwaliteit betreft ben ik er zeer tevreden over. De lak pelt niet af. Van steenslag heb ik weinig last, heb er maar een paar kleine tikjes op, en om ze te zien moet je toch al dicht komen kijken. Wellicht was het plaatsen van een donkere primer een betere keuze, ik heb een transparante primer gebruikt die ik hier nog had liggen. Al bij al vond ik dit een geslaagd projectje
Aaha, jaja, ok
Lijkt me idd een zeer geslaagd projectje ja
Trouwens, toen je zei; chrome rand verwijderd, bedacht ik me ineens iets
Momenteel heb ik zwarte nieren, en in de garage chrome...die kan ik natuulijk (hoopik, lijkt me) combineren
Morgen gelijk proberen (h)
Lijkt me idd een zeer geslaagd projectje ja
Trouwens, toen je zei; chrome rand verwijderd, bedacht ik me ineens iets
Momenteel heb ik zwarte nieren, en in de garage chrome...die kan ik natuulijk (hoopik, lijkt me) combineren
Morgen gelijk proberen (h)
_______________________________Showroom________________________________
Idd, die kan je gemakkelijk combineren Staat super op een zwarte!
Aaaah deze auto ziet er master uit!! :~ :~
Ik zou ook mij sedan tot zo iets willen veranderen. M-tech 2 bodykit staat echt super tof op een sedan en over die BBS wielen ben ik sprakeloos gewoon vet!! :~
Ik zou ook mij sedan tot zo iets willen veranderen. M-tech 2 bodykit staat echt super tof op een sedan en over die BBS wielen ben ik sprakeloos gewoon vet!! :~
- Blessed to be riding a BMW -
En er is een nieuwe update. Eindelijk zijn de chroom raamlijsten vervangen door shadowline. De B-stijlen zijn echter nog niet vervangen, ik weet ook niet of dit gaat gebeuren aangezien de hiervoor bijna de hele deur moet worden afgebroken x|
Foto's heb ik nog niet, maar komen er snel aan
@ the beast: thx
Foto's heb ik nog niet, maar komen er snel aan
@ the beast: thx
Nog eens wat showen in dit topic, heb afgelopen maanden namelijk nog wat veranderd aan de wagen.
Eerst zijn er andere velgen gekomen met winterbanden. Om de -look af te maken heb ik gekozen voor een set OEM style 68M met dunlop sp wintersport 3D in de maten 205/50/17 en 225/45/17. Deze velgen zijn in het zwart gespoten om toch eens wat anders te hebben.
De foto's zijn niet duidelijk genoeg, maar het geeft een idee.
Tweede update is er een voor het interieur, er zijn namelijk sportstoelen in gekomen. Deze zijn electrisch verstelbaar met memory, lendensteun en zetelverwarming.
Eerst zijn er andere velgen gekomen met winterbanden. Om de -look af te maken heb ik gekozen voor een set OEM style 68M met dunlop sp wintersport 3D in de maten 205/50/17 en 225/45/17. Deze velgen zijn in het zwart gespoten om toch eens wat anders te hebben.
De foto's zijn niet duidelijk genoeg, maar het geeft een idee.
Tweede update is er een voor het interieur, er zijn namelijk sportstoelen in gekomen. Deze zijn electrisch verstelbaar met memory, lendensteun en zetelverwarming.
Re: chris' TiAg sedan - Nieuwe foto's
Die velgen zijn bijna onzichtbaar geworden. x|
Maar die sportstoelen zijn echt super man, en wat zitten ze lekker hè!
Maar die sportstoelen zijn echt super man, en wat zitten ze lekker hè!
Hehe ja, ik krijg die velgen echt niet duidelijk op foto.
Zetels zijn een super update, zitten echt 10x beter dan de gewone
Zetels zijn een super update, zitten echt 10x beter dan de gewone
Haast onzichtbaar! |p
Zeer mooie updates! Echt een hele gave Sedan dit!
Zeer mooie updates! Echt een hele gave Sedan dit!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie stoelen!
Topstaat ook!
Topstaat ook!