Denk dat ik mijn afneembare trekhaak volgende week ga bestellen met een standaart kabel

Maar wat zijn dat voor relais(heuts)?
Is Martijn nog actief op het forum hier want de foto's ontbreken nog steeds helaas ;(s2k schreef:Hallo,
Ik zal proberen om ze weer te plaatsen echter heb ik geen website of iets maar gaat goed komen ik heb alleen van de week niet zoveel tijd. Ik doe me best mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het van je.
Groeten
Martijn
Jaja martijn is nog actief op het forum heb dan wel een E39 gekocht maar kijk af en toe nog wel op het forum. Foto's/plaatjes kan ik niet meer vinden maar ik zal proberen deze opnieuw te maken.bmwpeter schreef:
Is Martijn nog actief op het forum hier want de foto's ontbreken nog steeds helaas ;(
De kabelboom is een stuk van voor naar achter dus dat wordt zowiezo knippen en plakken of een nieuwe kabelboom erin. Ik heb wel eens zo'n kabelboom gelegd en adviseer je de eerste optie toe te passensjef schreef: Bestaat er ook een mogelijkheid om alleen het laatste deel vd kabelboom te vervangen?
Of ga ik de boel gewoon doorknippen en nieuwe draden solderen? (Uiteraard goed isoleren met krimband oid.
groet,
Stefan