Leve de videowagen!!
Re: Leve de videowagen!!
Je kan er van denken wat je wilt, maar zo was het... Vrijdag's zijn er altijd veel vrachtwagens op de weg; en die zijn op 90 begensd. En het verkeer op de linkerrijstrook reed 145...
-
Voel ook met je mee, heb er nog een liggen van €150.- voor rijden door rood. Kan me dit niet herinneren en gisteren de brief om aan te vechten de deur uit gedaan 

330i is the way to go
In nederland is het helaas hetzelfde, een videowagen hoeft je niet aan te houden. Tijdje terug bij webmisbruikers was dat ook, ze rijden achter een "boef" zonder gordel, tijdens dit komt er een auto snel voorbij rijden en ze gaan die volgen en aanhouden. Die agenten zeiden toen ook dat ze de boete zouden nasturen.
En... kwijtgescholden??Stamp-CTRL schreef:Voel ook met je mee, heb er nog een liggen van €150.- voor rijden door rood. Kan me dit niet herinneren en gisteren de brief om aan te vechten de deur uit gedaan
Zal wel toch echt door rood zijn gegaan denk ik zo...
-
Gisteren de reactie binnen van de officier; moet gewoon betalen, als bewijsmateriaal hebben ze een kopie van de bekeuring bijgevoegd.
Ik kan hier weer tegen in beroep gaan, zal hier uiteraard gebruik van maken.
Het door rood rijden zou enigzins kunnen kloppen,,,
Ik kan hier weer tegen in beroep gaan, zal hier uiteraard gebruik van maken.
Het door rood rijden zou enigzins kunnen kloppen,,,

330i is the way to go
:? Verveel jij je ofzo? Vrij zinloos om maar bezwaar te blijven maken lijkt me..Stamp-CTRL schreef:Ik kan hier weer tegen in beroep gaan, zal hier uiteraard gebruik van maken.
moet je eens uitrekenen wat de belastingbetaler (ons) dat kost..... (|
Terwijl je zelf al weet dat de bekeuring terecht is
Terwijl je zelf al weet dat de bekeuring terecht is
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Precies! Gezien wij allemaal belastingbetalers zijn graag 10euro overmaken...

-
Geef de volgende gegevens via PB dan maak ik het direct over ;D ;D :
* Naam (volledig)
* geboorte datum + plaats
* sofi / BSN
* DIGID code
* rekening nummer
* paspoort / ID kaart nummer
* credit card nummer + geldigheids datum + laatste 3 cijfers op achterzijde
* telefoon nummer vriendin + foto (max 30 jaar oud, laat anders maar zitten
)
Ik ben al ingelogd op internetbankieren
* Naam (volledig)
* geboorte datum + plaats
* sofi / BSN
* DIGID code
* rekening nummer
* paspoort / ID kaart nummer
* credit card nummer + geldigheids datum + laatste 3 cijfers op achterzijde
* telefoon nummer vriendin + foto (max 30 jaar oud, laat anders maar zitten

Ik ben al ingelogd op internetbankieren

330i is the way to go
haha...
8P
8P
Ik rij altijd HARD en soms wel eens een bon!! Lekker boeie!!
P.s. Volgens mij is basss gewoon een politie agentje
hij geeft zulke rare antwoorden! 
P.s. Volgens mij is basss gewoon een politie agentje

Laatst gewijzigd door ranchu op 17 apr 2009, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
:?basss schreef:jaja...
je reed met het verkeer mee...
145kmh...
en rechts reden ze 90...
jaaaaaja....
tuuuuurlijk!
-
zo is het maar net!
Ik woon in het centrum van een grote stad en zie elke dag minstens 60 verkeerslichten. Daarnaast ben ik vaak vroeg op pad om de files voor te zijn en het kan best eens gebeuren dat ik te laat was voor oranje. sh** happens...
Deze specifieke keer heb ik géén weet van en op de bon staat dat ik 3 seconden na rood er nog doorheen ben gereden. Ik ben géén ASO rijder, en heb dit dan ook niet gedaan, ik erger me mateloos aan anderen die dat wél doen. Daarom heb ik de bon aangevochten.
Ik vind het persoonlijk erg slap van justitie dat ik enkel een bon als bewijs van mijn overtreding krijg met gegevens die elke malloot van de RDW site kan halen. Dit vind ik géén geldige bewijslast, ik zal dus wederom bezwaar aantekenen.
Vanuit mijn werplek kijk ik toevallig uit op een drukke kruising waar regelmatig een donker blauwe Opel Astra verstopt achter het bushokje registreert wie er door rood rijden. Deze week werd er plots een opvallende pliesie wagen geparkeerd waarop de agent wegliep om hier een foto van te maken. Na het kiekje vertrok deze weer.
Beetje jammer dat alle mensen die bezwaar hebben aangetekend voor hun boete nu een foto thuis gestuurd krijgen die in scene is gezet. Zo werk het dus blijkbaar,,,
Nu maakt slechts 10% bezwaar op zijn bekeuring, laat dit percentage maar mooi oplopen zodat de overheid op zoek kan naar een andere melkkoe.
Ik woon in het centrum van een grote stad en zie elke dag minstens 60 verkeerslichten. Daarnaast ben ik vaak vroeg op pad om de files voor te zijn en het kan best eens gebeuren dat ik te laat was voor oranje. sh** happens...
Deze specifieke keer heb ik géén weet van en op de bon staat dat ik 3 seconden na rood er nog doorheen ben gereden. Ik ben géén ASO rijder, en heb dit dan ook niet gedaan, ik erger me mateloos aan anderen die dat wél doen. Daarom heb ik de bon aangevochten.
Ik vind het persoonlijk erg slap van justitie dat ik enkel een bon als bewijs van mijn overtreding krijg met gegevens die elke malloot van de RDW site kan halen. Dit vind ik géén geldige bewijslast, ik zal dus wederom bezwaar aantekenen.
Vanuit mijn werplek kijk ik toevallig uit op een drukke kruising waar regelmatig een donker blauwe Opel Astra verstopt achter het bushokje registreert wie er door rood rijden. Deze week werd er plots een opvallende pliesie wagen geparkeerd waarop de agent wegliep om hier een foto van te maken. Na het kiekje vertrok deze weer.
Beetje jammer dat alle mensen die bezwaar hebben aangetekend voor hun boete nu een foto thuis gestuurd krijgen die in scene is gezet. Zo werk het dus blijkbaar,,,
Nu maakt slechts 10% bezwaar op zijn bekeuring, laat dit percentage maar mooi oplopen zodat de overheid op zoek kan naar een andere melkkoe.
330i is the way to go
Ja...
Die blauwe Astra...
Dat is mijn dienstauto ja...
Maar stel dat je nou weer eens geflitst wordt,
stuur mij dan een PB, dan kunnen we misschien wat regelen...
Dus een kleine korting, maar dan wel overmaken op mijn rekening!
Die blauwe Astra...
Dat is mijn dienstauto ja...
Maar stel dat je nou weer eens geflitst wordt,
stuur mij dan een PB, dan kunnen we misschien wat regelen...
Dus een kleine korting, maar dan wel overmaken op mijn rekening!
Boetes krijgen is allemaal eigen schuld, je neemt zelf het risico om hard te rijden dus aanvaard dan ook de consequenties.
UIteraard rij ik zelf ook geregeld te hard, zeg maar gerust altijd
Maar heb altijd nog geluk
En door rood rijden is niet aan te vechten Stamp-crtl enkel dat de politie agent het gezien heeft is genoeg bewijs.
Agent is een beëdigt ambtenaar en wordt altijd gelooft, tenzij er omonstotelijk ander bewijs materiaal voorhanden is.
In jou geval alleen je eigen woorden wordt dus betalen voor je.
UIteraard rij ik zelf ook geregeld te hard, zeg maar gerust altijd

Maar heb altijd nog geluk

En door rood rijden is niet aan te vechten Stamp-crtl enkel dat de politie agent het gezien heeft is genoeg bewijs.
Agent is een beëdigt ambtenaar en wordt altijd gelooft, tenzij er omonstotelijk ander bewijs materiaal voorhanden is.
In jou geval alleen je eigen woorden wordt dus betalen voor je.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i