Ik ben Jordy uit Rotterdam en rij al sinds mijn 14e BMW.
Mijn eerste BMW was een E36 325i waarmee ik de wintercursus deed op de Rensportschool Zandvoort om mijn race licentie te halen.
Daarna nog een aantal jaar geracet met een E36 M3 sedan SMG.
Mijn eerste wegversie van de M3 kwam pas in 2003 in de hoedanigheid van een E46 M3 Cabrio.
Aangezien de auto maar korte tijd als daily driver heeft gediend en nu een echte 'mooi weer auto is' is het aantal kilometers beperkt gebleven tot ongeveer 24000.
Met de komst van de nieuwe M3 cabrio heb ik korte tijd met idee rondgelopen om deze in te ruilen op een nieuwe maar op een of andere manier kan ik de nieuwe M3 cabrio niet zo waarderen als de E46 versie, vooral het stalen dak vind ik maar niets en de nieuwe versie oogt een stuk minder dik dan de oude.
Vandaar dus het besluit genomen om deze maar te houden en om na bijna 6 jaar de eerste mods maar eens te gaan doen.
Nu komt dit erg goed uit aangezien ik binnenkort een tuningbedrijf op ga starten waarbij de nadruk komt te liggen op verbeteringen met het behoud van zoveel mogelijk de OEM look ;D .
De eerste mod was er eentje die al lange tijd op de lijst stond maar er nooit van gekomen is omdat ik toch geen lange afstanden rij.... Navigatie

Vanaf dag 1 had ik spijt dat ik het niet had want zo'n BMW Business radio met cassette deck kan toch echt niet meer in een auto van na de millennium wisseling.
In de eerste instantie wilde ik het zelf doen maar achteraf toch maar besloten om het bij de BMW dealer te laten doen, kost wat extra maar dan weet je dat het goed zit.
Van de week gedaan en ik ben als een kind zo blij met mijn (toch enigzins verouderde) navigatiesysteem

Om de tekst niet te lang te maken rond ik het verhaal maar af met wat foto's.
Nieuwe Navi;

Eindelijk weer lekker weer!;

Achterkant (nog zonder Navi);

Voorkant;

Zoals de meesten misschien al gemerkt hadden is de auto Phoenix Yellow, een niet altijd even gewaardeerde kleur maar persoonlijk vind ik het nog steeds een van de beste M3 kleuren, zoals op de foto's al te zien is verschilt de kleur enorm bij verschillende lichtomstandigheden dus vervelen doet het niet snel

Het enige nadeel is dat de kleur op de foto bijna nooit dezelfde is als IRL.