Wat voor velgen is nogal persoonlijk natuurlijk. Ik vind qua 18" de styling 72 wel mooi. Het allermooist vind ik de 101 voor een 5 of 7 serie omdat het bed dan dieper is. Hij is er ook voor de e46 maar dan komen de spaken verder naar buiten.
Kan je allemaal hier zien:
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Banden kan je idd autobandenmarkt gaan kijken. Is ook al zo persoonlijk. Sommigen hier zweren bij Dunlop zoals de Sportmaxx. Geen idee waarom, is relatief weinig over te vinden en komt meestal niet altijd als beste uit de bus. Heb zelf alleen ervaring met Michelin en Goodyear. Die verslaan zo'n beetje alles bij elke test. Kjk eens rond op het net voor reviews...
Verlagen.... moet je van houden. Ik vind het mooi maar het wordt ook allemaal straffer. Het is ook smaak weer he. Ik rijdt met een gezin rond en dan is het standaard sportonderstel al redelijk straf. Heb ook ooit een Eibach verenset gehad (rond de 170 euro) en dat is super strak en mooi laag, maar ook een plank. Eigelijk is jouw auto zoals ie nu is met 16" bandjes het lekkerst qua rijden. Maar wie mooi wil zijn...