Newbie meld zich :D

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
robinmelis

Newbie meld zich :D

Bericht door robinmelis » 01 mei 2009, 11:53

hallo iedereen,

Ik ben Robin ben 21 jaar en woon in Belgïe.

ik heb mijn eerste 3 jaar rondgereden met een vw polo en dan heb je eens de gelegenheid om mee te rijden met een 525d, jah dan betekent een polo niets veel meer :D.

En aangezien mijn broer altijd een bmw heeft gehad en hier zeer content van is, ben ik ook maar is op zoek gegaan naar een bimmer, ik heb dan een goede 2dehands 318i van 1998 met 100 000 autostrade km's gevonden via een vriendin en na hiermee is gerede te hebben was ik direct verkocht :D.
De luxe die je hierin had tegenover de polo was niet te beschrijven, het leer interieur zat zo goed en het voelde aan alsof je je in je zetel voor tv zat, zo relaxed, de auto rijdde zo zacht als het maar kan, kortom het was geen moeilijke beslissing :D
Niet letten op de nieuwere 3 serie model, want dat is de wagen van mene beste maat :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

van het interieur moet ik nog een foto maken, maar dit kan ik je al vertellen:

Hij heeft een zwart leer interieur afgewerkt met de houten sierlijsten, er steekt momenteel wel nog een radio/casette met cd wisselaar in, maar die wordt op termijn vervangen door een bmw buisiness radio/cd met in plaats van de cd wisselaar mijn ipod aangesloten door de grom ipod interface.

Natuurlijk zal hij ook zo niet blijven, volgende week gaat hij de carosserie binnen om de bumper te laten herspuiten ( hier was wat schade aan door iemand die ertegen gereden was met het parkeren), de witte pinkers voor vanvoor zijn ook al onderweg zoals mijn grom ipod interface.

In de zomer zou ik willen gaan zien voor :///m: velgen (18 inch) en het achterlicht met de witte pinkers.
Hierna zullen de handgrepen vervangen worden door exemplaren in de koetswerkkleur
en ook zou ik graag parkeersensoren willen plaatsen door middel van die voorgemaakte strip die je kan halen bij bmw voor achteraan in je bumper.

Als ik iets vergeten te vermelden ben of dergelijk, aarzel niet om het te vermelden :D

Grtz Robin

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Newbie meld zich :D

Bericht door bjornc » 01 mei 2009, 12:08

Voor zover herkenbaar ziet het er goed uit.
Ik zou toch ècht ff een paar fotookes maken met daglicht.
Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 02 mei 2009, 11:05

Welkom op HET E46forum, strakke Bimmer heb je daar :duim:
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Farl

Bericht door Farl » 02 mei 2009, 11:38

Welkom Robin!

ShirM3

Bericht door ShirM3 » 03 mei 2009, 01:54

welkom robin :zwaai:
BMW/// is a girl's best friend <3

robinmelis

Bericht door robinmelis » 21 mei 2009, 00:20

hier zijn dan enkele foto's in daglicht, wel met gsm-camera getrokken.

eerst had hij gele voor en zijpinkers, deze zijn al reeds vervangen door witte exemplaren.
Ook heb ik de casette/radio speler vervangen voor een bmw business cd speler en de grom ipod interface geinstalleerd ( foto van interieur komt er morgen), verdere mods zijn in vertraging tot ik mijn bestelde bumper binnen heb en hij de carosserie in kan.
Ook natuurlijk tot het geldpotje weer is aangevuld :D

Afbeelding
Afbeelding
Maak aub een showroomtopic waar je de vorderingen aan je auto kunt showen, hier is alleen voor voorstellen

Moderatoropmerking Opt1mus

michiel

Bericht door michiel » 23 mei 2009, 09:44

mooie wagens!

robinmelis

Bericht door robinmelis » 29 mei 2009, 19:08

na 3 dage wachten, heb ik me bimmer terug uit de carosserie met de nieuwe bumper :D, het resultaat mag er wezen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 29 mei 2009, 19:11

Staat netjes hoor, maar ik zou je graag willen verzoeken voor dit soort mooie zaken een topic aan te maken in de Showroom :) Dan houden we hier bij het voorstellen ;)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”