Re: M3 van M535I. Nieuwe foto's pag 8.
Re: M3 van M535I
hahaha dacht al dat jullie m zouden spotten
nee hoor heb m gewoon geadverteerd, en je ziet voor welk prijs.
Ben benieuwd of mensen gaan reageren. Denk van niet met deze crisis.
Maar ik hou hem zowiezo , auto valt zo goed bij mij in de smaak.
Ik kan er uren naar kijken echt een bom! en een beest natuurlijk
Maar nee hoor, hij gaat voorlopig niet weg.
nee hoor heb m gewoon geadverteerd, en je ziet voor welk prijs.
Ben benieuwd of mensen gaan reageren. Denk van niet met deze crisis.
Maar ik hou hem zowiezo , auto valt zo goed bij mij in de smaak.
Ik kan er uren naar kijken echt een bom! en een beest natuurlijk
Maar nee hoor, hij gaat voorlopig niet weg.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Dat wil zeggen...je houdt hem tenzij iemand er een serieus goed bod op doet want anders zou je hem niet op Marktplaats zetten neem ik aan..
Dat zeg ik mocht er iemand zijn die mij dat prijs ervoor wilt geven dan wil ik m best verkopen. Maar niet voor minder zolang ik m nog wilt houden. Ben van plan na de M3, dus denk van de winter een 335i te halen.
Heb laast met 1tje gereden WAT IS DAT DING SNEL zeg. Niet normaal ik denk als je een chippie erin laat plaatsen dat ie de M3 zoek rijdt. Iemand ervaring hiermee?
Heb laast met 1tje gereden WAT IS DAT DING SNEL zeg. Niet normaal ik denk als je een chippie erin laat plaatsen dat ie de M3 zoek rijdt. Iemand ervaring hiermee?
Wel met een 335i (Cabrio) na een M3 gehad te hebben, maar dr zit geen chippie in! Als ik moet kiezen, kies is voor de 335i want ik rij vrij veel en dan is de 335i supersnel en comfortabel. Maar de M3 wordt nog heel regelmatig gemist!! Zo lekker fel, scherp, bijterig, supersnel, een echte sportwagen! Dus als ik weer eens wat gespaard heb sluit ik niet uit dat er weer een M3 terugkomt (voor erbij) om in het weekend lekker mee te knallen!
Hahahah jah is te begrijpen dat je de M3 mist.
Dat was echt een supermooie M3. Eigenlijk hoor je een M3 als 2de auto te hebben.
Dat was echt een supermooie M3. Eigenlijk hoor je een M3 als 2de auto te hebben.
Hmmm een Rubinrode M3 als tweede auto en een Barberarode E91 335i Touring, daar zou ik best voor willen tekenen hoor. Blijft een prachtige kleurstelling, weer eens wat anders... |p
Ik las trouwens ergens dat een BMW met SMG-bak niet vooruit rolt wanneer je je voet van het rempedaal haalt, klopt dit :? ? Met parkeren lijkt het me namelijk ideaal om alleen je rempedaal te hoeven gebruiken..
Ik las trouwens ergens dat een BMW met SMG-bak niet vooruit rolt wanneer je je voet van het rempedaal haalt, klopt dit :? ? Met parkeren lijkt het me namelijk ideaal om alleen je rempedaal te hoeven gebruiken..
Correct!Bob. schreef:Ik las trouwens ergens dat een BMW met SMG-bak niet vooruit rolt wanneer je je voet van het rempedaal haalt, klopt dit :? ?
Gelukkig kun je de SMG in verschillende standen zetten. Zo parkeer ik hem altijd in stand 1, soms 2 in de garage. Dit omdat ik een korte ietwat oplopende oprit heb en bijvoorbeeld in stand 5 reageert ie beetje te fel haha Ik wil niet naar binnen vliegen
file parkeren is dus een nogal "schokkende " bezigheid of zie ik dat verkeerd ?
Nou ja ik zelf heb nog geen rijbewijs en heb ook nooit een handgeschakelde auto gereden of geparkeerd, maar als ik hier in de straat zie hoe gemakkelijk iedereen hun auto's in de meest krappe plekjes weet te proppen....
En dan heb ik het niet over Golfjes met automaat of zo, maar meer over Volvo's V70, Renault Laguna stations, een grote Land Cruiser en een nóg grotere Disco 3. x|
En dan heb ik het niet over Golfjes met automaat of zo, maar meer over Volvo's V70, Renault Laguna stations, een grote Land Cruiser en een nóg grotere Disco 3. x|
Met een normale automaat is dat ook geen enkel punt aangezien deze standaard iets rolt als je de voet niet op de rem houdt.Bij een SMG is dit dus niet het geval en vandaar dus mijn comment dat het naar mijn idee dus nog best een rotklusje kan zijn
Haha nee valt reuze mee... op stand van met 'sport' aan misschien wel, maar verder niet. Trouwens: als je goed file parkeert, rij je alleen achteruitDvK schreef:file parkeren is dus een nogal "schokkende " bezigheid of zie ik dat verkeerd ?
Oh op die manier, ik dacht dat je met 'schokkend' bedoelde dat het fileparkeren nog knap lastig kan zijn voor sommige mensen met een roerbak..DvK schreef:Met een normale automaat is dat ook geen enkel punt aangezien deze standaard iets rolt als je de voet niet op de rem houdt.Bij een SMG is dit dus niet het geval en vandaar dus mijn comment dat het naar mijn idee dus nog best een rotklusje kan zijn
Deze topic nu pas kunnen bekijken ... zeer knappe 3 , tevens qua kleurcombinatie
VUA052 schreef:Deze topic nu pas kunnen bekijken ... zeer knappe 3 , tevens qua kleurcombinatie
Dankjewel man! zal even wat foto's plaatsen.
Laatst gewijzigd door M535I op 09 mei 2009, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.